איך שגלגל מסתובב: היכן נמצאות היום רות גונזלס וסיגל שחמון?

שתיהן החלו כנערות "גלגל המזל", ופיתחו קריירה נוצצת למדי. כיום, לאחר עליות ומורדות רבות, הן עוסקות במקצועות הרבה פחות זוהרים. "דלתות החלו להיסגר אט-אט" • "איפה הם היום?", פרק ב'

זמן צפייה: 09:26

"גלגל המזל", שעשועון טלוויזיוני מצליח בעולם, היה הריאליטי הראשון אי פעם ששודר בישראל. לצד ארז טל שהנחה אותו, הייתה נערה אחת מאושרת שהגישה את פינת הפרסים. בזמנו, התחרו על התפקיד שתי צעירות, סיגל שחמון ורות גונזלס. השנייה, שקיבלה את התפקיד, הפכה למפורסמת לראשונה בחייה. "שיננתי את כל השמות של הפרסים במשך שעות אחרי שנבחרתי", סיפרה גונזלס, אז עולה חדשה מארה"ב. "קיבלתי המון אהבה, המון דלתות נפתחו, עם מיטב האנשים המוכשרים שיש בארץ".

אולם, הכול נגדע כשנודע לה שהיא בהיריון, בשיא הצלחתה כנערת הגלגל: "הם לא הבינו למה אני רוצה לעזוב, והייתי צריכה לשמור את זה בסוד כי מדובר בפחות משלושה חודשים", סיפרה גונזלס, שנאלצה לצפות מהספה בביתה כיצד שחמון, מחליפתה, מנהלת שיחות חולין עם ארז טל בדרך לקריירה של הגשה, משחק ודוגמנות. כידוע, שחמון הגישה מאוחר יותר את האירוויזיון, משם המשיכה להגשת תוכנית בוקר, משחק בהצגות והובלת מסעות פרסום, אולם גם במקרה שלה, התנופה נעצרה. "היה לי חשבון נפש ארוך עם עצמי, מה הצעד הבא?", סיפרה שחמון. "דלתות אט-אט התחילו להיסגר והייתי צריכה לחשוב על דברים אחרים לעשות".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ שוחח עם יורש העצר של בחריין: "דנו בחשיבות השלום"

טראמפ באו"ם: "יש לבוא חשבון עם סין שהביאה את הקורונה לעולם"

בת 19 נפצעה קשה מעץ שקרס לחצר בית בבני ברק

סיגל שחמון ורות גונזלס
סיגל שחמון ורות גונזלס | צילום: חדשות 13

לשתי הנשים עם דימוי נערת הזוהר היו גם רגעי שפל: הנפילה של גונזלס הגיעה כאשר החליטה להשתתף תמורת תשלום בסרטון אינטימי שהסעיר אז את המדינה. "רעיון טיפשי של בן אדם ששכנע אותי לעשות דבר כזה", אמרה. שחמון, שנסעה למילאנו במטרה לדגמן, חוותה גם היא רגעים קשים, כאשר נתקלה בצלם שביקש ממנה "להיות יותר סקסית" ולפתוח כפתור בחולצתה. אולם, היא סירבה ואמרה: "אני יכולה להיות סקסית גם בלי לפתוח את הכפתור".

לאחר הקריירות, שידעו ימים טובים יותר ופחות, גונזלס משמשת כיום כמורה לאנגלית ולספרדית בבית ספר ללימודי שפות בכפר סבא, ואילו שחמון טיפחה בשנים האחרונות קריירה בעיצוב פנים. שתיהן, כאמור, פחות עוסקות היום באיך שהן נראות: "בכל מקום אני מחפשת להיות הכי נאמנה למקור, אך החיים לא תמיד מאפשרים את זה, אז אני אומרת די. יש לי דברים אחרים חוץ מאיך שאני נראית", אומרת שחמון.