"לעולם לא ניפרד": המרוץ לצמרת של אושיות הרשת האחיות נוי והדר

הן התחילו את הקריירה שלהן כבר בגיל שלוש בפרסומות ובצילומי אופנה, המשיכו בערוץ הילדים וכיכבו ביס ובהוט. אחרי הפוגה קצרה, האחיות מהמרוץ למיליון שבות לחיינו

זמן צפייה: 10:16

עד לפני שנתיים, התאומות נוי והדר קרקו היו בכל מקום – בפרסומות, בדוגמנות, במשחק וכזמרות. אחרי הפוגה קצרה לטובת לימודי עתודה לפני גיוס, הן מתכננות את הקאמבק הגדול, בגיל 21.

זה התחיל בפרסומות ובצילומי אופנה בגיל שלוש, ונמשך בהופעות מזדמנות בקלטות ילדים. אחר כך הגיעה הפינה המיוחדת שלהן בערוץ הילדים, ומשם נכתבו במיוחד עבורן תוכניות בהוט, יס ופרטנר. משהו בדינמיקה שבין התאומות הזהות – פשוט עבד. "הן נגמלו ביחד ממוצץ, ובמרחק של יום נגמלו מטיטולים", סיפרה יעל, אמא של נוי והדר. "הייתי שמה אותן בשתי מיטות, ובבוקר מוצאת אותן מחובקות בכפיות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לרצח בצפון: גופת אישה נמצאה בביתה; בעלה נעצר

ננסי פלוסי: "היחסים עם ישראל ישרדו את חולשת נתניהו וטראמפ"

פעוט טבע בבריכה בצימר במועצה אזורית גולן – מצבו קשה

נוי והדר קרקו
נוי והדר קרקו | צילום: חדשות 13

האבא, מדריך טיולים שבילה את רוב זמנו בחו"ל, לא היה כאן כשנולדו. ההורים התגרשו שנים לאחר מכן, והתאומות נותרו עם מעט מאוד זיכרונות ילדות מאבא. "הוא לא כל כך מנסה ליצור איתנו קשר", סיפרו התאומות. "אני לא חושבת שהוא יכול ממש להיות גאה בנו, כי הוא לא גידל אותנו", אמרה נוי. "אבל אני מקווה שטוב לו".

מבחינתן של התאומות, הטיפוס בחזרה לפסגה עבר דרך העונה הנוכחית של "המרוץ למיליון". אבל בניגוד לציפייתן הן לא זכו, הניסיון נגמר די מהר. אך הן כבר בתחנה הבאה, מדגמנות קולקציה חדשה של מותג אופנה לצעירות. "כשזה ייגמר זה ייגמר", אמרה נוי. "אני לא אוכל לככב עם הדר בפרסומות בגיל 60. עד אז נמצה ונהנה, ונגיע לפסגות הכי גבוהות שיש. אבל לעולם לא ניפרד".

נוי והדר קרקו בתוכנית ''המירוץ למיליון''
נוי והדר קרקו בתוכנית ''המירוץ למיליון'' | צילום: חדשות 13
נוי והדר קרקו בערוץ הילדים
נוי והדר קרקו בערוץ הילדים | צילום: חדשות 13