מהילדות הקשה - ל"מר ישראל": כך הצליח מישל טרוני נגד הסיכויים

כוכב "הישרדות" גדל עם אבא אלים, שהיה הפחד הגדול ביותר שלו. הצורך להתגונן גרם לנער הצעיר לגדל שרירים - ולנצח 3 פעמים בתחרות פיתוח הגוף. למרות החזות הקשוחה - הוא לא מהסס להפגין חולשה

זמן צפייה: 12:01

למרות חזותו המאיימת, כוכב "הישרדות" מישל טרוני התגלה בתוכנית כטיפוס מופנם וחסר ביטחון, שמתחבא מאחורי שכפ"ץ של שרירים. הוא גדל בפרדס כץ, בדירת שני חדרים שהכילה חמישה ילדים – ומעט מאוד מוצרים במקרר. "לגדול בפרדס כץ לפני 20 שנה זה התחתית של התחתית. היה פה רק פשע", שחזר. למצוקה הכלכלית התווסף גם סיפור משפחתי לא פשוט, שמידה רבה עיצב את מסלול חייו.

"אבא שלי מעולם לא הראה לי חום ואהבה. רק עלבונות", סיפר. אמו של טרוני הוסיפה: "הרבה פעמים הייתי צריכה להגן עליו בגוף שלי. לא חשבתי שמישהו יכול לעשות דברים כאלה לבן שלו". כתוצאה מכך, החל טרוני - להתאמן. ובסופו של דבר גם התעמת עם אביו "נעמדתי מולו, דחפתי אותו והעפתי אותו לרצפה. פחדתי באותו רגע פחד מוות. כל החיים אני מפחד ממנו – זה היה הפחד הכי גדול שלי".

מישל טרוני
מישל טרוני, כוכב הישרדות

לאחר מכן, טרוני לא הפסיק לגדול. במשך שלוש שנים ברציפות זכה בתחרות מר ישראל, עד שהרגיש שמיצה את עצמו. את הקוביות בבטן שטיפח במשך שנים הוא לקח לכיוון אחר לגמרי – והעלה לרשת סרטון שעד מהרה הפך ויראלי. ההצלחה האקראית הזאת הפכה לקריירה, וטרוני הפך למותג רשת עולה עם לא פחות מ-800 אלף עוקבים ברשתות החברתיות. המראה האימתני והקעקועים, בשילוב אורח חייו הטבעוני, הפכו אותו לפרזנטור מושלם עבור עמותות כמו "תנו לחיות לִחיות", וכך, בשנים האחרונות הוא מֵפיץ לא רק סרטוני נונסנס ברשת אלא גם מסרים מלאי חמלה.

לא מעט אתגרים זימנו החיים לטרוני, והוא ניצב איתן מול כל אחד מהם כדי להפוך לאדם המחושל שהוא היום. כעת מתמודד טרוני עם פחד נוסף: התינוק שעומד להיוולד לו ולזוגתו בקרוב. "זה פחד מוות – אני לא יודע איך אתמודד עם זה", הודה. למרות הפחד - טרוני אופטימי, וזוקף זאת לזכותו בת זוגו. "למדתי ממנה מה הדרך הנכונה – רק אהבה, רק לתת. ברגע שאתה נותן – אתה מקבל".