השחקן טריט ויליאמס, כוכב הסרט "שיער", נהרג בתאונת אופנוע

שחקן הקולנוע האמריקני הוותיק הלך לעולמו בגיל 71 לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על אופנוע במדינת ורמונט. הוא זכור במיוחד מתפקידו כג'ורג' ברגר בסרט הקאלט משנת 1979, וכיכב גם בסדרה "אוורווד"

טריט ויליאמס
טריט ויליאמס | צילום: Philipp Wüst / מתוך ויקיפדיה

השחקן האמריקני טריט וויליאמס, כוכב הסרט "שיער", נהרג הלילה (שלישי) בגיל 71 בתאונת אופנוע במדינת ורמונט שבארצות הברית, כך מסר סוכנו, בארי מקפירסון.

לפי מפקד מערך כיבוי האש בדורסט שבוורמונט, ג'ייקוב גריבל, התאונה אירעה בסביבות השעה חמש בערב שעון מזרח ארה"ב. גריבל מסר כי החוקרים מאמינים שנהג רכב ביצע פנייה בלי לראות את האופנוע שעליו רכב ויליאמס באותה עת. הוא פונה לבית החולים, אך שם נקבע מותו.

"אני פשוט הרוס. הוא היה האיש הכי נחמד בעולם וכל כך מוכשר" מסר סוכנו של וויליאמס, והוסיף "הוא היה שחקן של שחקנים, יוצרי סרטים אהבו אותו. הוא היה הלב של הוליווד מאז שנות השבעים".

טריט ויליאמס
טריט ויליאמס | צילום: מתוך ויקיפדיה

לוויליאמס, שנולד בשם ריצ'רד טריט ויליאמס ברוייטון שבמדינת קונטיקט, הייתה קריירת משחק ארוכה ועשירה. בשלב מוקדם של הקריירה שלו הוא גילם את ג'ורג' ברגר במחזמר האהוב "שיער" של הבמאי מילוש פורמן, שיצא לאקרנים בשנת 1979. הוא המשיך לעבוד באופן קבוע בסרטים ובסדרות במשך העשורים שלאחר מכן, כשבין היתר הוא גילם את התפקיד הראשי בסדרה "אוורווד" בין השנים 2006-2002, לצדם של כריס פראט ואמילי ואן-קאמפ. ויליאמס הותיר אחריו אישה ושני ילדים.