הגעגוע לבמה והביקורת על הממשלה: להקת "תיסלם" מדברת על הכול

רגע לפני החזרה להופעות, נגה ניר נאמן נפגשה עם גיבורי התרבות שלה מאז שהייתה נערה ושאלה כל מה שלא יכלה עד כה. ומה היה הרגע שפירק את הלהקה מול המצלמות? • "גיבורי התרבות שלי", פרק א'

זמן צפייה: 10:43

רגע לפני החזרה להופעות, נפגשתי עם חברי להקת "תיסלם", שאני מעריצה מגיל 15. זו הייתה הלהקה הראשונה שהערצתי. הלכתי להופעות שלהם, שרתי, צעקתי ורקדתי. ההופעה הראשונה שראיתי בחיים הייתה ההופעה שלהם.

כבר בפתיחת השיחה חברי הלהקה סיפרו לי שהגעגוע הכי גדול שלהם הוא לבמה ולקהל. "אני אישית מאוד זקוק לאינטרקציה עם הקהל, לאינטרקציה עם אנשים, קצת עם הנגנים בשביל השפיות הפרטית שלי", סיפר דני בסן, סולן הלהקה. "אני מרגיש פיזית לא טוב בתקופה שאני סגור בבית ולא קורה איתי כלום בתחום המוזיקלי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"לא אכפת לי מה יגידו עליי": אברי גלעד על חייו מאחורי הסערות

"מזהים את ההתקף לפני שמתרחש": הכלבים שמצילים את הלומי הקרב

מאחורי הסורגים: מה קרה בתא בכלא צלמון בין הסוהרת לאסירים?

חברי להקת תיסלם
חברי להקת תיסלם | צילום: חדשות 13

כמו כל האומנים, גם "תיסלם" לא חפה מביקורת על הממשלה, שכבר החלה לפני כ-30 שנה עם השיר "פרצופה של המדינה". לדברי יזהר אשדות, גיטריסט הלהקה, "זה שיר שקל להזדהות איתו, גם לאנשים שהם ימניים, כי זה לא על איש ספציפי, זה על איזושהי דמות".

בשלב הזה ניצוצות החלו לעוף בין חברי הלהקה הכל כך קרובים, ומהר מאוד יאיר ניצני, קלידן הלהקה, בחר לצאת מהדיון. אבל אל דאגה, "תיסלם" לא התפרקו שוב. כשהרוחות קצת נרגעו ולא ליד המצלמה חברי הלהקה החליטו שאולי בימים הרגישים האלה עדיף להם לא להתראיין יותר. הכול כל כך רגיש והחברות שלהם חשובה יותר מכול.