החובשים באים: הסדרה המצליחה תאג"ד חוזרת לעונה שנייה

אחרי ההצלחה הגדולה של הסדרה, בימים אלו צוות השחקנים עולה על מדים ובקרוב ישוב למסך בתור החובשים והחובשות המוכרים. במקביל, בעוד כשבוע תעלה בארה"ב הגרסה האמריקנית

זמן צפייה: 02:33

אחרי ההצלחה הגדולה של הסדרה תאג"ד של "יס", מצטלמת בימים אלו העונה השנייה עם יחידת החובשים הצבאית, ומעריצי תאג"ד יכולים להירגע – רותם עדיין כאן. השחקנית דניאל גל שוב עולה על מדים - בתוספת כמה תחבושות: "העונה הראשונה נגמרה בפיצוץ, במין פיגוע כזה", היא מספרת.

וכן, גם אור אדרי, שמגלם את בן לולו שהיה החייל המזמר של העונה הראשונה – עדיין לא מפסיק לשיר. בעונה החדשה שמצולמת בימים אלו מצטרפים חברי יחידת הטיפול הנמרץ שמתחרים ביחידת התאג"ד.

שחקני תאג''ד
שחקני תאג''ד | צילום: חדשות 13

אחרי הצלחת העונה הראשונה של הסדרה שיצר ציון רובין, תצא בעוד כשבוע גם הגרסה האמריקנית של תאג"ד, "וויסקי 68", שכבר הוכתרה על ידי הניו יורק טיימס אחת מ-50 הסדרות שכדאי לצפות בהן ב-2020. רובין אמר כי "זה מפתיע כי הסדרה הזאת היא כל כך ישראלית, היא מבוססת על ההומור, אז מאוד מסקרן לראות איך תרגמו את זה. הם שם עם 5-6 מיליון דולרים לפרק, אנחנו במחיר הזה עושים 80 פרקים".

העונה השנייה בישראל תשודר בקרוב ב"יס". בנתיים, באתר הצילומים, ממשיכים החובשים והחובשות להתווכח, לאהוב, להתחרות וגם להתמחות בטיפול בפצועים.