"הכל לטובה": ג'ורדי מדבר על הלהיט החדש

הבוקר סטטיק ובן אל השיקו את הסינגל החדש שלהם "הכל לטובה", שצבר עד כה 215 אלף צפיות ביוטיוב. המפיק ג'ורדי סיפר מה עומד מאחורי השיר ועל הציפיות אחרי "טודו בום"

זמן צפייה: 04:08

השיר החדש של סטטיק ובן אל יצא הבוקר וכבר יש לו מעל 200 אלף צפיות בתוך שבע שעות.
ג'ורדי, המפיק המוזיקלי של הצמד, רגיל להוציא מהמחשב שלו להיט אחר להיט ולכבוד שחרור הסינגל, התראיין לאורן וייגנפלד ב"מהדורה ראשונה".
"אנחנו לא אוהבים לחזור על אותם דברים, אז החלטנו ללכת על משהו קצת שונה", אמר ג'ורדי. "גם מבחינת התוכן עצמו, של המילים והלחן, הלכנו על משהו יותר שקט, אינטימי, אמיתי. נראה לי שהצלחנו".

לגבי הספקות שעולות באשר להצלחתו העתידית של כל סינגל שהוציאו עד כה ענה המפיק כי "תמיד אנו חוששים להוציא משהו שהוא טיפה שונה, משהו שלא רגילים לשמוע מאיתנו, אבל זה חשש טוב, חשש שמוציא ממך את המקסימום ובאמת לנסות ולחדש".

ג'ורדי בקליפ ''זהב'', ישחזרו את ההצלחה?
ג'ורדי בקליפ ''זהב'', ישחזרו את ההצלחה?

לגבי ה"הימור" לכמה צפיות יגיע הסינגל החדש השיב "אין לנו הימורים כאלה. כשיוצא שיר חדש אז יש חשיפה ראשונית ביום הראשון של הקהל הקרוב של סטטיק ובן אל שישר הולך לשמוע, ומשיר לשיר אנחנו מקבלים עוד ועוד קהל. בגלל זה המספרים הראשוניים הם תמיד נורא גבוהים. אנחנו לא יודעים למה לצפות. זה כמו כדור שלג שאין לנו מושג לאן יגיע".

האזינו לסינגל החדש של סטטיק ובן אל "הכל לטובה"

עשוי לעניין אותך

"בואנ'ה ג'ורדי הגזמת": איך נולדו השירים שהפכו למצליחים במדינה?

"טודו בום" משגע את ברזיל

"טודו בום" שובר שיאי צפייה - כמה זה שווה בכיס?