הספירה לאחור החלה: שלושה שבועות לצאת "עלייתו של סקייווקר"

עוד רגע ייצא החלק החדש ב"מלחמת הכוכבים", והמעריצים יוכלו לצפות שוב בריי, קיילו רן, פין ואפילו בנסיכה ליאה, בגילומה של קארי פישר המנוחה, שהודות לטכנולוגיה - תשוב למסך הגדול

זמן צפייה: 02:15

בעוד כשלושה שבועות יעלה לאקרנים החלק התשיעי בסאגת מלחמת הכוכבים, והמעריצים המושבעים כבר לא יכולים לחכות. כמעט 40 שנה אחרי צאתו של הסרט הראשון בסדרת המדע הבדיוני שיצר ג'ורג' לוקאס, "עלייתו של סקייווקר" יחתום את הטרילוגיה השלישית בסאגה וגם את תולדותיה של משפחת סקייווקר.

סרט זה הוא המשך ישיר לעלילת הסרט הקודם בסאגה, "אחרוני הג'דיי", שעלה לאקרנים ב-2017. דייזי ריילי תגלם את ריי שתאבק ביריבה המר, קיילו רן, הלוא הוא אדם דרייבר. ג'ון בויגה יגלן את פין, אוסקר אייזק את פו דמרה. גם הנסיכה ליאה, שאותה גילמה קארי פישר שמתה לפני כשלוש שנים, זוכה לקאמבק מפתיע בעזרת צילומים שלה מהסרט השביעי שעברו עריכה.

"היינו צריכים לשלב אותה בסרט", הסביר הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס, "והבנו שיש כנראה כמה סצנות שמעולם לא השתמשנו בהן. השתמשנו בצילומים שלה, וכל מה שעשינו בסצנה נבנה והואר סביב הצילומים שלה שהיו לנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עד מתי נסקר הפגנות רק דרך החוליגנים בשוליים? טור אישי

ליברמן: אם רה"מ היה עושה ויתורים – הייתי מצטרף לממשלת ימין

לאור ההצלחה: מערך ההסעות בסוף השבוע בגוש דן יתוגבר

מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר
מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר | צילום: חדשות 13

את הטירוף הזה יש מי שממהר לתרגם לכסף. התאגיד הבריטי "סותבי'ס" הודיע על מכירה פומבית ברשת שתחל מחר (שישי), ותכלול מגוון פריטים מקוריים מ"מלחמת הכוכבים" - החל משלטי פרסום ומדבקות, ועד האבטיפוס של הקסדה המקורית של הסטורמטרופרז מ-1976 ופסל בדמותו של דארת' ויידר. כל זה בסכומים של עשרות אלפי אירו.

הסרט אמור לצאת רק בחודש הבא, אבל העלילה התגלתה מעט מוקדם מהצפוי. השבוע חשף אברהמס כי אחד השחקנים שכח בטעות את התסריט בחדר המלון שלו - ורק ברגע האחרון פרסומו נמנע. הבמאי סירב לחשוף מי מחברי הצוות הפקיר את המסמך השמור, אבל בורסת הניחושים החלה לפעול במלוא המרץ.

כך או כך, באולפני דיסני צפויים כעת להחמיר את נוהלי האבטחה החמורים ממילא, ולמעריצים הרבים לא נותר אלא להתאזר במעט סבלנות.

מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר
מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר | צילום: חדשות 13