כשבוע לאחר שנדבק בקורונה: שלומי שבת אושפז בבית חולים

הזמר והיוצר אושפז בביה"ח בילינסון לאחר שחש ברע. הרופאים שבדקו אותו החליטו להשאירו לאשפוז כשהוא במצב בינוני עם קשיי נשימה, אך כשהוא בהכרה ומתקשר עם סביבותו. "הוא נשמע במצב רוח טוב"

זמן צפייה: 01:49

הזמר והיוצר שלומי שבת אושפז הבוקר (שבת) בבית החולים בילינסון בפתח תקווה לאחר שחש ברע. זאת, כשבוע לאחר שאובחן חיובי לנגיף הקורונה. הרופאים שבדקו אותו במקום החליטו להשאיר אותו לאשפוז כשהוא במצב בינוני עם קשיי נשימה, אבל כל העת בהכרה ומתקשר עם סביבתו.

חברו, המוזיקאי פבלו רוזנברג, סיפר בשיחה עם מהדורת השבת על מצבו של שבת: "אתמול שוחחתי איתו, כמו בכל יום. הוא אמר לי שהוא משתפר מהתסמינים אבל שיש לו קשיי נשימה אז המליצו לו להתאשפז".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

שלומי שבת נמצא חיובי לקורונה: "מרגיש מצוין ונח בבית"

6 שנים לנפילת אברה מנגיסטו בשבי: שלומי שבת בדואט עם עדן אלנה

השחקן יהודה בארקן חלה בקורונה ואושפז בבית חולים

שלומי שבת בהופעה מביתו
שלומי שבת בהופעה מביתו | צילום: חדשות 13

חבר נוסף של שבת, הזמר אביב גפן, צייץ היום: "לכל המודאגים, דיברתי לפני שעה שיחה ארוכה עם חברי שלומי שבת והוא נשמע במצב רוח טוב. מאחל לו החלמה מהירה".

שלומי שבת הוא לא היחיד מתעשיית התרבות שאושפז השבוע לאחר שנדבק בקורונה. ביום שני אושפז השחקן יהודה בארקן בן ה-75 בבית החולים הדסה בירושלים כשהוא סובל מבעיות נשימתיות. בנו של בארקן סיפר לחדשות 13: "יש לו קושי גדול בנשימה. הוא מתקשר עם הרופאים, אבל מאוד-מאוד קשה לו, ולכן הוא מקבל חמצן".

השבוע עדכנה גם השחקנית חן אמסלם כי היא חיובית לקורונה. "אני מרגישה בסדר גמור", כתבה ביום שני אמסלם לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה. "שלא תטעו - הקורונה מאוד מתעתעת. שמרו על עצמכם ושימו מסכות".