אהבה מאודישן ראשון: יובל דיין מארחת את המנטור שלומי שבת

שמונה שנים אחרי שהחלה את הקריירה שלה בתוכנית ריאליטי, הזמרת הצעירה מארחת את מי שליווה אותה מתחילת דרכה במופע חגיגי - בו הם יחזרו יחד ליום בו נפגשו. "התחלנו את הדרך הזו יחד"

זמן צפייה: 04:05

הקריירה המוזיקלית של יובל דיין נולדה ברוח התקופה – בריאליטי. מערכת היחסים עם המנטור שלומי שבת, שהחלה באודישן הראשון המפורסם, הפכה לשיתוף פעולה מקצועי - ועכשיו היא מארחת אותו במופע חגיגי.

בשביל יובל דיין המעמד הזה מרגש במיוחד. הזמרת ששלומי שבת, המוזיקאי הוותיק והאהוב גידל, עולה על הבמה - והפעם, היא מארחת אותו. "זה מובן מאליו שאני בא להתארח אצלה. לי זה מאוד חשוב", אמר שבת. "שמונה שנים אחרי שהתחלנו את הדרך הזו ביחד, הגענו למין מצב שהוא מתארח אצלי בהופעה מאוד חגיגית וזה מרגש אותי, זה משמח אותי", ציינה דיין.

שלומי שבת ויובל דיין
שלומי שבת ויובל דיין | צילום: חדשות 13

אפשר להגיד שזו הייתה אהבה משמיעה ראשונה. כעת, בפעם הראשונה, שנים אחרי שנפגשו בריאליטי המוזיקה - הם ביצעו יחד את השיר שיובל שרה באודישן הזכור ההוא, וחזרו לאותו יום. שלומי שבת בן 65. דיין, שגדלה לעיני המצלמות, חוגגת את יום ההולדת העברי שלה - 25. הפרש של ארבעים שנה, אבל להם זה לא באמת משנה.

האלבום האחרון של יובל דיין "ליבי ער", הגיע למעמד של אלבום פלטינה והיא תשיר את הלהיטים עם שלומי שבת יחד במופע בפסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונדסיסטם"."בשירים החדשים, לשמחתי, אני כבר לא מייעץ לה. יש את האופי של יובל, את העיצוב שלה, את הדרך שלה. לא צריך יותר מדי להתערב לה באמנות שלה". את השביל שלה דיין מפלסת עכשיו לבד – אבל מאחור וגם לצידה נמצא תמיד המנטור הנצחי שהפך כבר מזמן לחבר.