לאחר שחלה בקורונה - שלומי שבת מדבר לראשונה: "מאוד פחדתי"

הזמר קיים מסיבת עיתונאים וירטואלית, זאת בפעם הראשונה מאז שוחרר מבית החולים, וסיפר: "היו תחושות מוזרות. חייתי שבועות במקום שראיתי רק עיניים. התחלתי להיזכר בכל מי שאני אוהב"

זמן צפייה: 03:02

הזמר שלומי שבת קיים היום (ראשון) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז שוחרר מבית החולים, שם אושפז במשך כשלושה שבועות לאחר שחלה בקורונה, וסיפר על ימי המחלה. "היו תחושות מוזרות. חייתי שבועות במקום שבו ראיתי רק עיניים, בבית החולים - כולם היו כמו חייזרים", גילה.

שבת, שדיבר בעודו מחובר לחמצן, הוסיף כי "תמיד אמרו לי שאני צריך לשמור כי אני בדרגת סיכון. בסוף, זה קרה לי - והאמת היא שמאוד פחדתי. התחלתי להיזכר בכל מי שאני אוהב. התחושה הייתה שאני רואה אותם במוח - ומה שיקרה יקרה".

הזמר סיפר כי במשך כל התקופה היה רעב, אולם הצוות הרפואי פינק אותו "באוכל טוב", כלשונו. לבסוף, פנה גם לכתבים עמם שוחח דרך ה"זום", ואמר: "בזכותכם קיבלתי בבית החולים פריבילגיות מדהימות. הצוותים היו רואים את הכתבות בחדשות - זה עשה שם קצת בלאגן".

לכתבות נוספות בנושא >>

לאחר 3 שבועות אשפוז במחלקת קורונה – שלומי שבת שוחרר מביה"ח

לאחר שחלה בקורונה: שלומי שבת הוציא שיר חדש

בזמן שהוא מתאושש מקורונה: חבריו של שלומי שבת הקליטו לו שיר

שלומי שבת
שלומי שבת

כאמור, לפני כחודש שבת אושפז בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה לאחר שחש ברע. זאת, כשבוע לאחר שאובחן חיובי לנגיף הקורונה. הרופאים שבדקו אותו במקום החליטו להשאיר אותו לאשפוז כשהוא במצב בינוני עם קשיי נשימה. בהמשך, הוא אף שחרר שיר אותו ביצע יחד עם בני משפחתו - אחותו לאה שבת, בנו אביהו ובתו מנור.