לאחר שנשבעה כי לא תתחתן שוב: השבוע - שיר אלמליח צעדה לחופה

שש שנים אחרי הגירושים המתוקשרים של הדוגמנית, היא מספרת על ההתמודדות עם המוות של סבתה, על התקופה שלא רצתה זוגיות, ועל ההחלטה בכל זאת - להינשא בשנית. "הוא נטול משחקים, יש בו הכל"

זמן צפייה: 14:12

אחרי הגירושים המתוקשרים מהכדורגלן אלרואי כהן, שיר אלמליח נשבעה שלא תתחתן בשנית. אך לחיים היו תוכניות אחרות - והשבוע היא צעדה פעם נוספת אל החופה יחד עם בן זוגה מייקל זנזורי. עכשיו, היא מדברת בפתיחות על ההחלטה להתחתן שוב, יוצאת נגד קמפיין "צאו לי מהרחם" וגם סיפרה איך זה מרגיש להיות הפנים של ישראל בעולם.

השבוע אלמליח נישאה לאיש הנדל"ן מייקל זנזורי, שש שנים אחרי שאהבת הנעורים הראשונה שלה, הכדורגלן אלרואי כהן, הסתיימה בטון צורם מול כל המדינה. "לא חשבתי שאתגרש, חשבתי שזה יהיה לכל החיים. הגירושים שלי היו מתוקשרים מאוד, דברים שלא רציתי שיצאו יצאו, זה היה מעיק ורע. מאז אני מאוד שומרת על החיים הפרטיים שלי", סיפרה אלמליח. על אף שהיא שומרת על פרטיותה, היא דווקא מעבירה ביקורת על קמפיין "צאו לי מהרחם" וטוענת ש"זה לא עצבן אותי ששאלו אותי שאלות על ילדים. תמיד לקחתי בחשבון שבמקצוע שבחרתי שואלים שאלות. ואני בוחרת תמיד על מה לענות ועל מה לא לענות. אתה יכול לשאול אותי דברים, ואני אבחר את התשובות שלי. כל אחד עושה את העבודה שלו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

החשד לאונס בקפריסין: "נמצאו אצל העצורים סרטונים מהאירוע"

זריף: "אם היינו מעוניינים בפצצת אטום, היינו בונים אותה בעבר"

רגע לפני שעזב את הארץ: מטפל נעצר בחשד שתקף קשיש וגרם למותו

שיר אלמליח ובעלה
שיר אלמליח ובעלה | צילום: חדשות 13

זנזורי הוא יהודי איטלקי בן 34 שמתגורר ברומא. חבר משותף, שהוא גם מעצב השיער של אלמליח, הוא זה ששכנע אותה שהגיע הזמן לצאת לדייט. "אמרתי לו שטוב לי לבד", סיפרה אלמליח, "קשה לי לסמוך על אנשים. לא ראיתי את עצמי נכנסת לזוגיות ובונה את הכול מההתחלה. הוא אמר לי שיש לו מישהו להכיר לי שהוא בדיוק כמוני – רק בגבר. ואז פגשתי את מייקל, שהוא באמת נטול משחקים. וזה מה שרציתי. יש בו הכל". ניסיון החיים המצטבר שלה בא לידי ביטוי גם בבחירות המקצועיות שלה. זו כבר השנה הרביעית שהיא הפרזנטורית של מדינת ישראל בקמפיין משרד התיירות. "זה אחד הקמפיינים שאני מברכת על היותי פרזנטורית שלהם יום יום".

שיר מתארת את עצמה כ"גוש קרח", אבל יש דבר אחד שכן מצליח לפרוץ את הפאסון שלה, כשהיא נזכרת ברגעים האחרונים עם סבתה איתה התגוררה מגיל 12 לאורך כל שנות נעוריה. "זה הדבר היחיד בעולם שיכול לגרום לי לבכות. הייתי ילדה של בית. ולקחתי איתי המון מהילדה הזו מקצרין. אני ישנה עם הכותונות שלה מתחת לכרית בלילה". עם הטקסטים האישיים שכתבה על סבתה, פנתה אלמליח אל הזמר עידן יניב כדי להפוך אותם לשיר זיכרון. יחד הם הקליטו את השיר שהתנגן בחתונתה.