"הסמים אפשרו לשרוד": מלכת היופי על הפריצה, הנפילה וההתאוששות

כששני חזן זכתה בתואר היוקרתי, נראה היה שהילדה מקריית אתא בדרך לכבוש את תעשיית האופנה. אלא שהאיפור, הבגדים הנוצצים והחיוכים הסתירו את הסערות הרגשיות שחוותה. "איבדתי את הכול"

זמן צפייה: 17:34

המסלול של שני חזן בדרך להצלחה היה מובטח: הזכייה בתואר "מלכת היופי של ישראל לשנת 2012" הביאה עימה קמפיינים, שערים ותצוגות, ועל פניו נראה היה שהילדה מקריית אתא הולכת לכבוש את תעשיית האופנה. אלא שהמראה, האיפור, הבגדים הנוצצים והחיוכים הסתירו את הסערות הרגשיות שחוותה בפנים ואת הסוד הגדול שניסתה להסתיר.

"רגע הזכייה בתחרות בהחלט שינה לי את החיים", נזכרה חזן בריאיון מיוחד לחדשות 13 באותו היום שבו הוכתרה לאישה היפה בארץ, אי אז בשנת 2012. "זה כמו הסיפורים המגניבים האלה שבלילה פתאום השתנו לך החיים". עוד כשנרשמה לתחרות, סיפרה, הגיעה בלי ציפיות. "הימרתי על כל בחורה אחרת שתזכה עד לרגע ששמו לי את הכתר על הראש".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שינוי אמיתי או מסכה לצרכי בחירות: האם בן גביר אכן התמתן?

גנץ: "מצבי איתן מעל אחוז החסימה וצומח – לא אפרוש"

חשד לרצח: הרוג ושני פצועים קשה מירי בקלנסווה

שני חזן
שני חזן | צילום: חדשות 13

בניגוד למה שניתן היה לחשוב, חזן טוענת כי המחמאות שקיבלה מהציבור הצליחו להפתיע אפילו אותה - מלכת היופי. "את הולכת ברחוב ו-'וואי, שני חזן, מלכת היופי. אפשר להצטלם איתך?' ואני כזה, 'מה?' וזה היה הלם, כי גם כשקיבלתי מחמאות, 'איזו יפה את!', לא התחברתי לזה. לא ראיתי את זה בעצמי".

כילדה, היא עברה התעללות מינית שהשפיעה עליה מאוד בהמשך. גם כשהיא לא הרגישה נוח עם הגוף שלה, היא יצאה לצילומים. בין לבין מצאה פורקן גם בשתיית אלכוהול, בהמשך הגיעו גם הסמים. "התחלתי להשתמש בגיל צעיר בכל מיני חומרים וזה הלך וזה התגבר במהלך השנים לסמים יותר קשים".

"אחרי התחרות, ואחרי שהשתחררתי מהצבא זה עבר לשימוש יום-יומי וזה והרבה יותר אינטנסיבי. זאת הייתה הבריחה שלי. זה היה מה שעזר לי להרגיש מחוברת וחלק. זה איזשהו חור כזה בפנים שלי שתמיד היה שם. הסמים אפשרו לי להמשיך לשרוד אבל אחר כך זה הפך לגיהנום". ואז הגיעה הנפילה: "לאט לאט איבדתי את הכול".