הווידוי של שרה ג'סיקה פרקר: "הוטרדתי ע"י כוכב קולנוע גדול"

השחקנית האמריקנית שכיכבה ב"סקס והעיר הגדולה" סיפרה שבעקבות מחאת metoo היא הבינה שהרבה חוויות שעברה בעבודה היו בעצם הטרדה או התנהגות לא נאותה. "לא יודעת למה לא הייתי אמיצה מספיק"

זמן צפייה: 02:09

השחקנית האמריקנית שרה ג'סיקה פרקר, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה", חשפה בריאיון ברדיו בארה"ב שהוטרדה על סט הצילומים על ידי כוכב גדול. פרקר סיפרה על האופן שבו הושפעה מתנועת metoo, ועל ההתמודדות בעבודה על סט צילומים עם כוכב קולנוע שהרשה לעצמו לנהוג כלפיה בצורה לא נאותה.

פרקר הסבירה שגם כשהייתה על סט הצילומים בתפקידים מובילים, עדיין הרגישה פחות חזקה מגברים שעבדו לצדה: "אני חושבת שלא משנה כמה התפתחתי או כמה מודרנית חשבתי שאני, לא הרגשתי לגמרי במקום, לא הרגשתי חזקה כמו הגבר שהרשה לעצמו להתנהג בצורה הזו – ולא משנה מה היה התפקיד שלי על הסט. היו הרבה פעמים שזה קרה ואני לא הייתי בעמדה יותר נחותה ממנו. כלומר, הייתה לי כל זכות לומר 'זה לא מתאים'. יכולתי להרגיש מספיק בטוחה כדי לגשת למישהו ממונה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שק החבטות החדש של טראמפ – בריטניה: "השגריר איש טיפש מאוד"

פגע וברח – לאור יום: כתב אישום הוגש נגד צעיר מיפו בגין הריגה

פרץ וסמוטריץ' אישרו מחדש את הריצה המשותפת בבחירות

Parker Poses For Photographers At The British Academy Of Film And Arts Awards Ceremony In London
שרה ג'סיקה פרקר | צילום: רויטרס

פרקר ציינה שתנועת #metoo גרמה לה להעריך מחדש חוויות שעברה בעבר עם גברים ולהבין שהם היו הטרדה או לכל הפחות התנהגות לא הולמת: "רק לפני שישה חודשים בערך התחלתי להבחין באינספור פעמים שבהן גברים התנהגו בצורה עלובה ולא נאותה, ואני לא ממש נתתי לזה לחלחל אלי. אני לא יודעת למה האמת, אני לא יודעת למה לא הייתי אמיצה מספיק, או יותר הרוסה מחלק מהדברים שעברתי".

פרקר הוסיפה שכאשר כן הרגישה מספיק בנוח כדי לדווח לממונים עליה, היא קיבלה גיבוי: "כשהייתה סיטואציה כזו שהרגשתי שאני לא מסוגלת יותר להעביר כמה לא נוח הוא גורם לי להרגיש, וכמה לא מתאים זה היה והלכתי לסוכן שלי - בתוך שעות הכול השתנה. הוא אמר להם שאם זה ממשיך הוא שולח לי כרטיס טיסה מחוץ לעיר ואני לא אחזור".

כשהתוכנית "סקס והעיר הגדולה" עלתה למסך היא היוותה תקדים - פעם ראשונה שארבע נשים חזקות, עצמאיות ומשוחררות לחלוטין מדברות על חיי המין שלהן בפתיחות מוחלטת ובלי התנצלויות. לכן כשפרקר מספרת את הדברים הללו זה מפתיע במיוחד.