רוי בוי מתנצל: "מאז שאני ילד קטן שאבתי השראה מהבדואים"

כוכב הילדים התייחס בשנית לסערת הסרטון הגזעני, ופרסם סרטון התנצלות בו הוא מבקש להביע את הערכתו לבדואים: "סרטון מטופש, מיותר ונורא"

זמן צפייה: 03:08

לאחר הסערה סביב הסרטון שפורסם בחדשות 13, בו נראה כוכב הילדים רועי עוז הידוע בשם "רוי בוי" נוהג באופן משפיל כלפי ילדים בדואים, עוז התייחס בשנית לאירוע ופרסם היום (ראשון) סרטון התנצלות.

בסרטון אמר כוכב הילדים: "אין לי מילים להביע את הצער, את הכאב שגרמתי לאנשים, שגרמתי לציבור הבדואי היקר. אין לי מילים בכלל לחשוב על הנזק שעשיתי. אני מתנצל מעומק לבי על הסרטון המטופש, המיותר והנורא הזה. הכעס הגדול מוצדק לחלוטין. טעיתי טעות ענקית, טעיתי טעות מרה בפני אנשים שאני כל כך אוהב מעריך, ומעריץ".

לכתבות נוספות בנושא >> 

עקב פרסום הסרטון בחדשות 13: הוקפא צילום הסדרה של "רוי בוי"

"מי רוצה להאכיל בדואי?": הסרטון המזעזע שרץ ברשתות החברתיות

רוי בוי מתנצל
רוי בוי מתנצל

עוז הביע גם את הערכתו לציבור הבדואי וסיפר כי "מאז שאני ילד קטן שאבתי השראה מהבדואים. כל הדמות של 'רוי בוי', של אוהב טבע, היא מאחיי הבדואים. גדלתי איתם, הם לימדו אותי לרכב, למצוא עקבות של בעלי חיים, למצוא צמחי מרפא, כל הידע שיש לי הוא רק מהם".

"אני רוצה להגיד שזה לא משקף אותי, למרות שזה נראה ככה", המשיך. "זה ממש לא משקף אותי ואת מי שאני. מי שמכיר אותי יודע כמה אני מתייסר וסובל על הטיפשות הטהורה הזו. טמטום טהור ולא מצחיק שעשיתי במו ידי. אני רוצה שוב לבקש סליחה מכל אחד ואחת מאחיי הבדואים היקרים והאהובים".