"הפרויקט של רביבו" בהכנות למופע הצדעה לגדולי הזמר המזרחי

השלישייה תופיע בלייב פארק במסגרת פסטיבל ראשון לציון ותארח את השמות הגדולים של הזמר הים תיכוני, שעליהם גדלה. "נפתחה פה דלת ענקית של המוזיקה הנוסטלגית"

זמן צפייה: 12:39

הפרויקט של רביבו, השלישייה המוזיקלית שהפכה לתופעה, תופיע ב-15 באוקטובר, במסגרת פסטיבל ראשון לציון. במופע הענק שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון, יתארחו גדולי הזמר הים תיכוני שעליהם גדלו חברי הלהקה - דקלון, ישי לוי, מרגול, אבנר גדסי, שימי תבורי, זהבה בן וחיים משה.

שני האחים בלהקה, רביב וניר בן מנחם, חלמו כבר בילדות לפרוץ בעולם המוזיקה. לאחר שנים שבהן הפריצה הגדולה לא הגיעה, הקימו השניים להקה ביחד עם אלירן צור. ביחד הם הקליטו את המחרוזת הראשונה שלהם והעלו ליוטיוב. כמות הצפיות שלה זכתה המחרוזת הצביעה על תופעה חדשה שנולדה במוזיקה הישראלית.

חברי הפרויקט של רביבו
חברי הפרויקט של רביבו | צילום: חדשות 13

חלק בלתי נפרד מהצלחת ההרכב החיבור האישי בין חבריו, בנוסף לחיבור המוזיקלי. "אני וניר גדלנו כתאומים. ישנו באותה מיטה. כשאלירן הצטרף זו הייתה קליקה שגם התחקירן הכי טוב בעולם לא יכול ללהק ליהוק כזה של שלושה", אמר רביב. אלירן, עם דמעות בעיניים, הסכים עם הדברים: "הם גרמו לי להיות בן אדם אחר. אני התחלתי את 'הפרויקט של רביבו' לא נשוי, הם היו נשואים עם ילדים בבית והם האחים הגדולים שפשוט כיוונו אותי נכון".

קשה להצביע על נקודה אחת שהפכה את "הפרויקט של רביבו" לתופעה של ממש במוזיקה הישראלית, אבל יש דבר אחד שברור - את הפשטות, החברות ושמחת החיים המוזיקלית שלהם מרגישים היטב על הבמה. "נפתחה פה דלת ענקית של המוזיקה הנוסטלגית בחזרה, כי זה לא היה. זה היה בטברנות המועטות, בתוך בתים. המוזיקה הנוסטלגית הייתה בוערת, אבל מתחת לאדמה", אמר רביב.