טרגדיה בהוליווד: כוכב "חברים" מת'יו פרי מת בגיל 54

השחקן האמריקני, שנודע בעיקר בזכות צפקידו כ"צ'נדלר" בקומדיית המצבים הפופולרית משנות ה-90, נמצא ללא רוח חיים בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס. פרי, שהיה מועמד לפרס גלובוס הזהב ולחמישה פרסי אמי, סבל במהלך חייו מבעיות התמכרות חוזרות ונשנות לסמים ולאלכוהול, אך ככל הידוע הוא היה נקי בשנים האחרונות, וע"פ המשטרה המקומית לא נמצאו סמים בזירה

מת'יו פרי הלך לעולמו בגיל 54
מת'יו פרי | צילום: רויטרס

מת'יו פרי, השחקן האהוב שכיכב בתפקיד צ'נדלר בינג בסיטקום האמריקאי המצליח "חברים", הלך לעולמו הלילה (ראשון) בגיל 54 בלבד. בעוד שסיבת מוות רשמית טרם נחשפה, לפי גורמי אכיפת החוק, פרי מת בתאונת טביעה לכאורה בביתו בלוס אנג'לס ביום שבת - כך דווח ברשת CNN.

פרי נמצא בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס, ללא רוח חיים. דובר מכבי האש של לוס אנג'לס, בריאן האמפרי, אמר כי התקבלה שיחה במוקדי החירום בשעה 16:07 ביום שבת, למקרה חירום הקשור לטביעה. משטרת לוס אנג'לס חוקרת את מותו של פרי, והאירוע נותר בחקירה של מחלקת השוד והרצח. פרי סבל במהלך חייו מבעיות התמכרות חוזרות ונשנות לסמים ולאלכוהול, אך ככל הידוע הוא היה נקי בשנים האחרונות, ולפי מקורות לא נמצאו סמים בזירה.

מת'יו פרי (2006)
מת'יו פרי (2006) | צילום: רויטרס

"אנחנו הרוסים ממותו של ידידנו היקר מת'יו פרי. מת'יו היה שחקן מוכשר להפליא וחלק בל יימחה ממשפחת האחים וורנר טלוויזיוני גרופ", אמרה קבוצת הטלוויזיה האחים וורנר בהצהרה, והוסיפו כי "ההשפעה של הגאונות הקומית שלו הורגשה ברחבי העולם, והמורשת שלו תמשיך לחיות בלבם של רבים כל כך. זהו יום שובר לב, ואנחנו שולחים את אהבתנו למשפחתו, לאהוביו ולכל מעריציו האדוקים".

מת'יו פרי (2017)
מת'יו פרי (2017) | צילום: רויטרס

פרי נולד ב-1969 במסצ'וסטס, וזכה להכרה בינלאומית בשנות ה-90 על גילום דמותו של צ'נדלר בינג בקומדיית המצבים של NBC "חברים" בין השנים 1994–2004, וזכה בפרס גילדת שחקני המסך על תפקיד זה. כמו כן, היה מועמד לפרס גלובוס הזהב ולחמישה פרסי אמי.