וונדר וומן - הסוף? "הסרט בכיכובה של גל גדות עתיד להתבטל"

חודש לאחר כניסתם לתפקיד המפיקים בפועל של עולם גיבורי העל של DC, ג'יימס גאן ופיטר ספרן יציגו תוכנית שכוללת שינוי מהותי ביקום הקולנועי שלהם, ולפי מקורות הסרט הראשון להתבטל הוא סרטה של הבמאית פטי ג'נקינס, בכיכובה של השחקנית הישראלית שהייתה מרוויחה לפחות 20 מיליון דולר מהצילומים

גל גדות

הסרט הבא והשלישי בסדרה של "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות עתיד להתבטל, כך דווח היום (חמישי) ב-Hollywood Reporter. לפי הדיווח, ג'יימס גאן ופיטר ספרן, שבאוקטובר האחרון מונו למפיקים בפועל של מחלקת DC בתוך אולפני Warner Brothers עתידים לעשות שינויים רבים מתוך רצון לקחת את סרטי גיבורי העל "למחצית הבאה של המאה ומעבר".

גאן וספרן עתידים להיפגש עם מנכ"ל Warner Bros. Discovery ולהציג לו תוכניות שיקדמו את החזון שלהם. לא הרבה ידוע לגבי התוכניות הללו, אולם להוליווד-רפורטר נודע מכמה מקורות כי סרטה של הבמאית פטי ג'נקינס "וונדר וומן 3" עתיד להתבטל. ג'נקינס ביימה את שני הסרטים הקודמים של "וונדר וומן" ועובדת בימים אלו על השלישי.

גל גדות בפרמיירה של ''וונדר וומן'' בלוס אנג'לס
גל גדות בפרמיירה של ''וונדר וומן'' בלוס אנג'לס | צילום: רויטרס

לפי מקורות, כסף הוא לא בעיה עבור האולפנים, שכן הם עתידים לחסוך מביטול הסרט עשרות מיליוני דולרים. מי שכן תפסיד היא גדות עצמה, שהייתה אמורה לקבל תשלום של 20 מיליון דולר על הסרט השלישי, בעוד ג'נקינס הייתה חתומה על משכורת של 12 מיליון דולר בלבד, שני הסכומים לא כוללים בונוסים.