הקרב על הרייטינג: הארי ומייגן VS המלכה אליזבת

השידור השנתי של המלכה לצד בני משפחתה יתקיים שעות ספורות לפני השידור של הספיישל של אופרה ווניפרי עם הזוג המורד הנסיך הארי ומייגן. מקרי? לא נראה ככה. נותר רק להמר מי מהם יביא יותר רייטניג ונראה לנו שאנחנו מנחשים את התשובה

הארי ומייגן

בשבוע שעבר הכריזה אופרה ווינפרי שהיא תשוחח לראשונה עם מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס, על כניסתה לחיי המלוכה, הנישואין, האימהות, עבודתה הפילנתרופית ואופן הטיפול שלה בחיים תחת העין הציבורית. לאחר מכן יצטרף אל השתיים, לא אחר מאשר הנסיך הארי על מנת לדון במעברם לארצות הברית ובשאיפות העתידיות שלהם. אבל כולנו יודעים שמה שהכי מעניין זה השאלה "אז נו, איך המלכה?".

אממה, הראיון אצל אופרה ווינפרי שישודר ב-7.3 נופל שעות ספורות בלבד אחרי המשדר השנתי של המלכה לצד בני משפחתה בוא היא פונה לאומה הבריטית. מקריות? הרשת טוענת שלא, ושמדובר בסנונית הראשונה של הקרב על הפופולאריות בין המלכה אליזבת להארי ומייגן.

הארי ומייגן
הנסיך

מה הארי חושב על הסדרה "הכתר"?

עד כה, הארי ומייגן העניקו ראיון חושפני יחסית לעיתונאי טום בראדבי במסגרת הסרט התיעודי "הארי ומייגן: מסע אפריקני" משנת 2019, במהלכו בראדבי שאל את מייגן את השאלה המפורסמת: "האם את בסדר?", מחווה אנושית שמייגן העריכה עד מאוד. אם היינו יודעים, היינו שואלים אותה יותר.

המלכה אליזבת
המלכה

בנוסף, הארי התראיין אצל ידידו הטוב ג'יימס קורדן בריאיון בתוכנית The Late Late Show  וסיפר כי כי ההחלטה לעזוב את בריטניה התקבלה בעקבות היחס שהוא ואשתו קיבלו מהתקשורת הבריטית. "זה אף פעם לא היה לנטוש. זה היה לסגת צעד אחורה כדי לא לעזוב לחלוטין", אמר האיר והוסיף: "זו הייתה סביבה קשה מאוד". הארי הודה שהתקשורת הרסה את הבריאות הנפשית שלו ושהוא הרגיש שהוא חייב להגן על משפחתו בגלל היחס הרעיל שהם קיבלו.

ומה הוא חושב על "הכתר", הסדרה הפופולארית על בית המלוכה בנטפליקס? הארי טוען שהוא מעדיף אותה מאשר את השקרים שנכתבים עליו ועל אשתו.

כולנו יכולים לחיות חיי שירות, השירות הוא אוניברסלי

בדיוק לפני שנה הופיעו מרקל והנסיך הארי לצד המלכה, זמן מועט לפני שיצאו לצפון אמריקה, אבל בין כל החיוכים המתקתקים הם כבר ידעו משהו שאנחנו לא ידענו, הם תכננו לעזוב את משפחת המלוכה ולהשאיר את ארמון בקינגהאם הרחק מאחור. ה"אינפרוד" הממלכתי הזה של מייגן והארי נועד על מנת שהם יוכלו להשקיע את זמנם לטובת העסקה שחתמו עם ענקית התוכן "נטפליקס" - לפתח ולייצר סרטים תיעודיים, סרטים עלילתיים, תוכניות טלוויזיה וסדרות ילדים, ובמקביל לעבודה עם ספוטפיי. לאחרונה השניים השיקו פודקאסט ב"מטרה לבנות קהילה באמצעות חוויה משותפת, נרטיבים וערכים". ועם העובדה שיש עוד ילד בדרך, בהחלט הופכת את הזוג המלכותי לעסוק במיוחד.

מייגן
ביי

ומה לנסיך ווילאם יש לומר על כל זה? ובכן, מקורבים אחרים אומרים כי הנסיך נסער ומזועזע מהאופן בו אחיו הארי הודיע כי הם מפסיקים רשמית את תפקידיהם הממלכתיים. המלכה הוסיפה שבעקבות זאת, הם יפסיקו את החובות והאחריות לשירות הציבור. כתגובה, הארי ומייגן עשו מעשה שנחשב חצוף בממלכה וענו לה בהצהרה כי "כולנו יכולים לחיות חיי שירות, השירות הוא אוניברסלי". זה רק הוסיף לקרע בין שני הנסיכים שהיו ידועים בעבר כחברים טובים.

הדובר של הארי ומייגן מסר ש"כפי שמעידה עבודתם בשנה האחרונה, הדוכס והדוכסית מסאסקס נותרים מחויבים לחובתם ולשירותם בבריטניה ובעולם, והציעו את המשך תמיכתם בארגונים שייצגו ללא קשר לתפקידם הרשמי", ובכך נפנף את הדיבורים הבלתי פוסקים על הגירושים שלהם מהממלכה, אבל מקורבים לממלכה מוסרים אחרת. אנחנו רק תוהים, אם הם כל כך מקורבים, למה הם כל היום מלכלכים?

הארי
הארי

למרות נטישתם ומטח העיתונות השלילית שליוותה אותם החל מהרגע הראשון שהם הכריזו שהם "בלעדיים", רבים מתושבי בריטניה עדיין מעריצים את הזוג המלכותי לשעבר, וכרגע רק נותר לראות מי מהם יביא יותר ריייטינג: המלכה או הזוג המורד. נראה לנו שאפשר לנחש את התשובה. בינתיים, תכינו פופקורן, הולך להיות מעניין.