רבבות בהופעה של אביב גפן בפארק הירקון: "לא ישתיקו את ישראל"

גפן עלה לבמה לעיני כ-40 אלף בני אדם וקיים את "נשף רוק" חרף הירי והאזעקות בגוש דן. "זה לא מובן מאליו שהגעתם לפה", אמר. מוקדם יותר קיבלו רוכשי הכרטיסים הודעה מטעם ההפקה: "אם מתקבלת התרעה בזמן המופע, עליכם לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים"

זמן צפייה: 01:11

לעיני כ-40 אלף בני אדם, אביב גפן הופיע הערב (חמישי) ב"נשף רוק" בפארק הירקון שבתל אביב - זאת חרף הירי והאזעקות בגוש דן. גפן הקדיש את שירו "עורי עור" לתושבי הדרום, והבטיח לקיים עבורם הופעה מיוחדת בהמשך.

"אף אחד לא ישתיק את ישראל בחיים", אמר גפן על הבמה, והוסיף: "אני עדיין לא מעכל, היו לי כמה חודשים טובים לעכל את זה. אתם הגיבורים שלי. זה לא מובן מאליו שהגעתם כולכם - 40 אלף - לפה, לתל אביב. תודה גם לפיקוד העורף. הסברתי למשטרה שהקהל שלי תמיד חרד, תמיד חושב על המוות, אז אין בעיה אם זה בבית או בפארק הירקון. אם יקרה משהו נעשה סימן. אני אשיר את 'סוף העולם'".

''לא ישתיקו את ישראל''. אביב גפן
''לא ישתיקו את ישראל''. אביב גפן | צילום: קוקו, פלאש 90

כ-40 אלף בני אדם בפארק הירקון
כ-40 אלף בני אדם בפארק הירקון | צילום: קוקו, פלאש 90

מוקדם יותר, שעות לפני ההופעה, קיבלו רוכשי הכרטיסים הודעה מטעם ההפקה: "לקוח יקר, אם מתקבלת התרעה בזמן המופע, עליכם לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. יש להישאר שכובים על הקרקע למשך 10 דקות". עוד נכתב בהודעה, "שימו לב: הנכם מתבקשים להישאר במקומכם, על מנת למנוע פגיעה כתוצאה מדוחק ועומס על דרכי היציאה".

ההודעה מטעם הפקת המופע של אביב גפן
ההודעה מטעם הפקת המופע של אביב גפן

למופע, שמתקיים לראשונה בפארק הירקון, הגיעו כאמור כ-40 אלף בני אדם. אמנם המופע תואם מול פיקוד העורף והמשטרה וקיבל את האישורים הדרושים, אך רוכשי כרטיסים רבים הביעו חשש להגיע למופע בהשתתפות קהל כה רב, לנוכח הלחימה בדרום.

גפן עצמו כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "לכל תושבי העוטף היקרים, מחבק ואוהב אתכם. חשוב לי לומר לכל רוכשי הכרטיסים שלא יכולים להגיע הערב למופע להתקשר ביום ראשון לקופות תל אביב ולקבל מענה".