אורין ג'ולי מנסה לפרוץ את תקרת הפלדה של תעשיית הנשק

דוגמנית הנשק הצעירה לא מתרגשת מהאגו הגברי: "אני לא צריכה להתחרות איתם כדי לדעת כמה אני טובה", והודפת את הביקורת על השימוש במיניות שלה: "יחסית למה שהולך באינסטגרם אני הרבנית קוק"

זמן צפייה: 11:19

אורין ג'ולי, דוגמנית נשק בת 25, ובוגרת הריאליטי "הישרדות" מסמנת את היעד הבא שלה: להיכנס לתעשיית ייצוא הנשק הביטחוני, ולהיות האישה הראשונה שתשבור את תקרת הפלדה בתחום הגברי כל כך. אלא שתוך זמן קצר גילתה ג'ולי שגברי התעשייה מביטים בה בחשדנות: "אני נכנסת למפעל, עומד מולי מנכ"ל בן 50, שהדבר היחיד שמעניין אותו זה להסתכל על פרגית צעירונת, ואני חייבת להוכיח את עצמי", סיפרה. "אני צריכה לתת לו נאום פי עשרה יותר טוב ממה שגבר ייתן לו, כי הוא לא מאמין שילדה בת 25 יכולה לשווק לו את הדברים".

החיבור של ג'ולי לעולם הנשק הגיע ממקום של מצוקה, ומהחוויות הקשות שעברה בילדותה. "יש משפט כזה שאומר 'אתה לא יודע כמה אתה חזק עד שאין לך ברירה', וזה בדיוק ככה", חלקה. "אני הייתי קורבן פעמיים בחיים שלי ואני מסרבת להיות במקום הזה שוב. זה המקום הכי אפל שאפשר להיות בו, זה מקום שמבטל את כל מי שאת".

עוד בחדשות 13:

חול, גלים ו-M-16: חוף בוגרשוב נסגר לטובת צילומי פרסומת לנשק

מפקד מחוז הצפון על הנשק בחברה הערבית: "כמו להזמין פיצה"

בעקבות סערת הנשק המושתל: התאגיד הסיר את הסדרה "מחוז ירושלים"

אורין ג'ולי
אורין ג'ולי | צילום: חדשות 13

דוגמנית הנשק מתנערת מהרמת הגבה על השימוש שהיא עושה במיניות שלה ברשתות החברתיות. "מיניות היא חלק ממני, זה משהו שאני משדרת, כיף לראות אותי במטווח? ברכה, תמשיכו להסתכל", אמרה. "יחסית למה שהולך באינסטגרם אני הרבנית קוק".

ג'ולי היא בעלת חברת "אלפא גאן אנג'לס", סוכנות הדוגמנות היחידה שמאיימת לכבוש את העולם – פשוטו כמשמעו. היא כבר רגילה לזלזול לו היא זוכה כשהיא נכנסת למטווח, אך מאחוריה עומד צבא של 580 אלף עוקבים באינסטגרם, והיא לא חוששת להוכיח את עצמה. "אין לי זמן להתעסק בזה, אני מבינה אגו גברי. זה לא מדליק אותי", אמרה. "אני לא צריכה להתחרות אתכם כדי לדעת כמה אני טובה. אני טובה ואני עובדת כדי להיות יותר טובה".