"החלום היה לשחק ולהצחיק": סיפורו של הצמד שכבש את עולם הילדים

עופר בן שבת ומאור הרוש, שערוץ היוטיוב המצליח שלהם גרף יותר מ-50 מיליון צפיות, מתחזקים חברות קרובה כבר 20 שנה, ועברו יחד גלגולים רבים. "זה התחיל בבית הספר – התחלנו להצחיק את הכיתה"

זמן צפייה: 10:14

עופר בן שבת ומאור הרוש, המוכרים יותר כ"עופר ומאור", החלו בשנה האחרונה לכבוש את לבם של ילדי ישראל בזכות מערכונים מוצלחים, וכיום יש להם ערוץ יוטיוב מוצלח, שרשם כבר יותר מחמישים מיליון צפיות, תוכניות ב"יס קידס" ובערוץ "ג'וניור" וכמובן במות מלאות בכל הופעה.

אולם, העבודה המשותפת של שניים החלה כבר לפני יותר מעשרים שנה, כאשר כבר בתיכון ניסו להצחיק את כל מי שהיה בקרבתם. "זה התחיל בבית הספר, בהתחלה כל אחד משולחן אחר ואז משולחן אחד, והתחלנו להצחיק את הילדים וגם את המורים", סיפר מאור.

עוד בחדשות 13:

שני גולדשטיין חושפת: ההתעללות, האנורקסיה – והיציאה מהארון

האיש שלנו בדמשק: סיפורו של המרגל הישראלי שהפך לסדרה בנטפליקס

הסבון בכה מאוד: מדוע מחיר מוצרי הטואלטיקה בישראל כל כך גבוה?

כוכבי הילדים עופר בן שבת ומאור הרוש
כוכבי הילדים עופר בן שבת ומאור הרוש | צילום: עופר ומאור

"בכיתה י' קיבלנו פלייר לבית, שבאים שני מורים מתל אביב ועושים אודישנים לקבוצת תיאטרון שהעיירה הולכת להשקיע בה", אמר מאור, ועופר הוסיף: "אמרו לנו שבאים מורים מתל אביב - זה היה נראה לנו ניו יורק הרחוקה".

משם, השניים עוד עברו לא מעט גלגולים, אך לא נפרדו אפילו פעם אחת, עד שלבסוף, אחרי לא מעט הופעות במועדוני סטנד-אפ, קיבלו הצעה שפתחה להם את הדלת לעולם הילדים. "החלום שלנו היה לשחק ולהצחיק, לא אכפת לנו איפה ואיך, ומה שקרה שהכול התגלגל ככה" הסביר מאור.

הצמד המצליח רקח קוקטייל מבדיחות סלפסטיק, משחקי תפקידים, ירידות על ההורים וכמובן גם פרודיות על תופעות רשת. בסיפור שלהם, יש גם משהו שהוא מעבר להומור פשוט – סיפור של חריצות, התמדה ויכולת להתאים את עצמך לרוח הזמן.