חולדאי על "שאולי": "אסי כהן לא היה צריך לרדת מהבמה"

ראש עיריית תל אביב, שעובדיו היו קהל המופע אותו הפסיק האמן לאחר שלא אהבו את ההומור, טען כי עליו היה להמשיך את ההופעה למרות יציאתו של חלק מהקהל מן האולם במחאה, והוסיף הוא לא יקבל את התשלום עבור ההופעה: "לא עמד במחויבויות הבסיסיות"

זמן צפייה: 07:54

ימים ספורים אחרי שהקומיקאי והשחקן אסי כהן ירד מהבמה לאחר שכמה מהצופים לא אהבו את הבדיחות שהוא סיפר על טבעונים במופע הסטנד-אפ שלו, שנערך לעובדי עיריית תל אביב, אמר הערב (שישי) ראש העיר רון חולדאי ל"אלמוג בשישי" כי כהן "לא היה צריך לרדת מהבמה", אך עם זאת הוא הוסיף כי הוא לא יקבל תשלום עבור המופע.

על תחושותיו כלפי מחאתם של עובדיו שיצאו מן האולם, סיפר חולדאי: "ההופעה הייתה לא של עובדי העירייה, היא הייתה של קהל כללי שבאו לכבד את אלו שקיבלו עיטור מטעם עיריית תל אביב על התנדבות חברתית. שאולי הוזמן וקיבל במסגרת חוזה שהוא צריך להגיע".

.ראש עיריית תל אביב רון חולדאי
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

"אצלנו בתיאטרונים, לא מפסיקים את ההצגות כשיש חלק מהקהל שעוזב", אמר ראש עיריית תל אביב. ."יותר מזה, בעולם הבידור והתרבות נהוג לומר 'The show must go on'.  מה זו הפריווילגיה הזו שבגלל שמישהו יצא מהאולם -  יש 600 איש באולם - 20 יצאו. למה הפריווילגיה הזו לעזוב את ההופעה, מה כי לא היה לך נוח? מה אתה רגיל רק לתגובות חיוביות? אני חושב ששאולי לא עמד במחויבות הבסיסית של אדם שמופיע על במה והיה צריך להמשיך למרות מה שאמרו לו. זה כל הסיפור".

כשנשאל האם מתכוונים לתבוע את כהן על האירוע, השיב חולדאי: " לא אנחנו לא תובעים, מה אנחנו נתעסק איתו?  אנחנו גם לא נשלם על הופעה שלא בוצעה, זה מובן מאליו. מי שהיה צריך לספק שירות על הבמה ולא סיפק שירות על הבמה, לא משלמים לו".