מכה למכבי חיפה: מאור בוזגלו אובחן עם קרע ברצועה הצולבת

בדיקת ה-MRI שנערכה לכדורגלן העלתה בנוסף שהוא סובל גם מפגיעה במיניסקוס, והוא צפוי להיעדר חודשים ארוכים. בוזגלו: "הפציעה לא פשוטה, אבל היא לא תשבור אותי"

מאור בוזגלו, שחקן מכבי חיפה שנפצע
מאור בוזגלו, שחקן מכבי חיפה שנפצע | צילום: חדשות עשר

מאור בוזגלו, כדורגלן מכבי חיפה, סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך ימין ומפגיעה במיניסקוס בברך זו, כך עולה מפיענוח בדיקת ה-MRI שערך השחקן הבוקר (שלישי). הפציעה הזו תגרום לקשר בן ה-29 להיעדר חושדים ארוכים.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה לתוצאות בדיקת ה-MRI: "המועדון, ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן הקהל אוהבים ומחבקים את מאור חיבוק גדול. מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעמיד את כל המשאבים הדרושים להחלמתו ולשיקומו של מאור".

זו הפעם השלישית שמאור בוזגלו קורע את הרצועה הצולבת בברך. רק בחודש שעבר חזר בוזגלו למגרשים אחרי חצי שנה שבה הוא לא שיחק, עקב פציעה דומה.

בוזגלו נפצע אמש במהלך משחק מול קבוצתו לשעבר הפועל באר שבע, לאחר שעשה תנועה לא טובה עם הברך. לאחר הפציעה, המשיך בוזגלו לשחק, אך לאחר כחצי שעה, ירד מהדשא כשהוא ממרר בבכי.

בריאיון לפני קבלת התוצאות, אמר בוזגלו כי הוא אופטימי למרות הפציעות: "עברתי דברים קשה ונעבור גם את זה. אני לא שקוע בדיכאון או עצוב יותר מדי. אני מאמין שהכל קורה לטובה". עוד הוסיף בוזגלו כי הוא אינו מתכוון לפרוש: "אני שחקן צעיר".