נירו לוי אחרי התאונה הקשה: "אחזור לשחק, בטח"

לאחר שעבר תאונת אופנוע קשה, השחקן סיפר בריאיון לנריה קראוס על השיקום בו הוא נמצא - ועל השיפור המתמיד במצבו: "אני מסתובב - כל יום אני משתפר, מרגיש טוב יותר"

זמן צפייה: 01:15

אחרי התאונה הקשה שעבר, השחקן נירו לוי שוחח היום (שני) עם נריה קראוס, והשיב על השאלה האם יחזור לתחום עיסוקו: "אחזור לשחק, בטח". לוי סיפר על הימים שעבר מאז האירוע בו נפצע באורח קשה:"כל יום אני משתפר, מרגיש טוב יותר. אני מסתובב, צריך לאכול קצת בבית החולים והאוכל לא טעים. אני נמצא כעת בשיקום".

כזכור, שחקן הטלוויזיה והקולנוע נפצע באורח קשה באוגוסט האחרון בתאונת דרכים בתל אביב. לוי רכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן שבצפון העיר, כאשר על פי החשד נהג טנדר חצה באור אדום ופגע בו - ואז הוא נפגע מרכב נוסף.

צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, והוא הוכנס לחדר הניתוח. לאחר כמה שעות נמסר מבית החולים כי מצבו של לוי התייצב, וכי הוא יצא מחדר ניתוח ויאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

פראמדיקית מד"א, רות רז, סיפרה: "רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".