הישרדות - החיים עצמם: מלכת היופי והצד הפחות זוהר של הביצה

שנתיים חלפו מאז שניקול רזניקוב הוכרזה כאישה היפה בארץ. בין קמפיינים לצילומים והשקות היא הספיקה גם להתמודד בריאליטי, שרדה כדי לספר - וגם כדי להגיב על השמועות. "סמיון הוא חבר, משפחה"

זמן צפייה: 11:06

בדיוק שנתיים חלפו מאז הרגע שבו ניקול רזניקוב הוכתרה למלכת היופי של ישראל. בשנתיים האלה היא הספיקה להפוך מתלמידת תיכון מעפולה למלכת יופי במיל' עם לו"ז הפקות, צילומים וקמפיינים שלא היה מבייש גם את מיטב כוכבות הביצה המקומית.

בשונה מחלק מחבריה לעולם הזוהר, לניקול חשובה במיוחד גם העבודה שעל פניה קצת פחות זוהרת. לדבריה, אנשים חושבים שבגלל שיש לה מלא עוקבים באינסטגרם היא מקבלת על זה כסף - אבל לא כך הדבר. "'מה, את מלכת יופי, אז את לא מיליונרית?', שואלים אותי. קודם כול, לא. אנשים פה חיים באשליה שלא קיימת. אין דבר כזה", הבהירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ברקע מחאות האופוזיציה: "החוק הנורבגי" לא יעלה היום להצבע

העבריין מוכר מנהריה נעצר בחשד לניסיון רצח

משרד החינוך יקיים תחקיר על מקרה הילדה שנשארה בתחתונים בביה"ס

ניקול רזניקוב
ניקול רזניקוב | צילום: חדשות 13

בימים אלה היא בולטת בין המתמודדים ב"הישרדות וי-איי-פי". כשחזרה מהצילומים, לא מעט מכתבי הרכילות התעקשו שעל האי הבודד התפתח רומן בינה לבין המתמודד סמיון גרפמן שמבוגר ממנה ב-25 שנים. "לא היה בבית שיח על הדבר הזה", הכחישה ניקול את השמועות, "אבא וסמיון בקשר טוב, ואימא וסמיון בקשר טוב. הוא חבר והוא משפחה".

מה היא חושבת על המתמודדת וחברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר? מיהן הדמויות בחייה שגורמות לה לדמוע? ואיפה היא רואה את עצמה בעוד חמש שנים?