התחרות עולה מדרגה - הצופים מרוויחים: נטפליקס תוציא סרט חדש מדי שבוע

לאחר הודעת דיסני שתשיק בקיץ את שירותי הסטרימינג שלה בישראל, נטפליקס תוציא בכל שבוע סרט חדש בז'אנרים שונים, בהם יככבו שמות גדולים בתעשייה כמו ג'ניפר לופז, ראיין גוסלינג ודניאל קרייג

נטפליקס, טלוויזיה
נטפליקס | צילום: shutterstock

לאחר שדיסני הודיע כי תשיק שירות סטרימינג בארץ, הענקית בתחום, נטפליקס, הודיעה הערב (חמישי) כי בכל שבוע ייצא סרט חדש, מז'אנרים שונים, בשירות שלה בארץ. המהלך מגיע על רקע ירידות דרמטיות במניית החברה לאחרונה.

לפי ההודעה של נטפליקס, 74 סרטים מקוריים חדשים לגילים שונים ומז'אנרים שונים יעלו לשירות הסטרימינג, בהם יככבו כמה מהשמות הגדולים בהוליווד. מדובר בהשקעה כספית גדולה של החברה, שבין היתר הודיעה על סרט בכיכובה של ג'ניפר לופז, סרט אקשן בשם "האדם האפור" עם ראיין גוסלינג וכריס אוונס, סרט פשע עם דניאל קרייג וגם סרטים בכיכובם של אדם סנדלר, האלי ברי ואמה תומפסון.

Premiere Of The Film ''red Notice'' In Los Angeles
מנכ''ל נטפליקס טד סרנדוס בהשקת הסרט Red Notice | צילום: רויטרס

ההודעה של נטפליקס מגיעה על רקע הירידה הדרמטית במניה שלה. ענקית הסטירמינג הצליחה במהלך תקופת הקורונה לצבור עוד ועוד מנויים כשאנשים ברחבי העולם נכנסו ויצאו מסגרים. בין היתר נרשמה הצלחה כבירה לסדרה ברידג'רטון, לסרט Red Notice בכיכובה של גל גדות, וגם הקומדיה הרומנטית אמילי בפריז הצליחה לשבור את הציפיות.

נטפליקס גם הודיעה למנויים שלה גם על שיתוף פעולה עם מוזיאון העיצוב בלונדון, שם תוצג תערוכה על נקודות המפתח בהתפתחות העיצובית של נטפליקס, שהשפיעה רבות על המסך כפי שאנחנו מכירים אותו כיום.

בימי הקורונה בתי הקולנוע ספגו פגיעה קשה כששירותי הסטרימינג היוו תחליף לצפייה באולם על המסך הגדול. על אף שהחוויה היא לא אותה החוויה, בתי קולנוע רבים נסגרו לתקופות ארוכות, ואנשים רבים ברחבי העולם נמנעו מללכת אליהם גם כשהיו פתוחים. במובן הזה מדובר בפגיעה משמעותית, אך נטפליקס ואחרות זיהו אתה הזדמנות לייצר סרטים עם שמות גדולים שיכולים להגיע עד הסלון בבית.