הסטורי של נטלי דדון: מאינסטגרם וריאליטי - לעולם העסקים

אושיית הרשת שהחלה את דרכה בתוכנית "הדוגמניות" ועברה דרך שערי מגזינים ותוכניות ריאליטי, מסתערת בשנה האחרונה על עולם הנדל"ן. "אם אני אתן לפחד לנהל אותי, לא יקרה כלום"

זמן צפייה: 11:04

אושיית הרשת נטלי דדון, שהחלה את דרכה כדוגמנית בתוכנית ריאליטי ומככבת כיום באינסטגרם, עושה בשנה האחרונה את הצעדים הראשונים בעולם האמיתי - עולם העסקים. אחרי שיצאה מבית האח הגדול היא מסתערת על תחום הנדל"ן, כשבבעלותה מותג בגדי ים ומכשיר למיצוק שומן שנוי במחלוקת. אז איך נראים החיים מחוץ לסטורי?

בשנה האחרונה דדון עושה את המעבר מהעולם הווירטואלי אל עולם העסקים. עם זאת, במרוץ להצלחה, היא נתקלת גם בצדדים הפחות נעימים של עולם העסקים. לאחרונה ספגה כותרות שליליות בתקשורת סביב עסק נוסף שלה, מכשיר להמסת שומן והצרת היקפים. אך דדון לא נותנת לכישלונות לעצור אותה: "אנחנו הנשים צריכות קצת להגדיל ראש, להפסיק לפחד. לאישה קצת יותר קשה להאמין בעצמה. אם אני אתן לפחד לנהל אותי, לא יקרה כלום".

נטלי דדון ובנה ריף רפאל דדון
נטלי דדון ובנה ריף רפאל דדון | צילום: החדשות 13

דדון לפני הכל היא אמא עצמאית, שלא חששה להמשיך עם ההיריון אפילו כשהבינה שבן הזוג באותה תקופה לא בעניין: "נכנסתי להיריון מתוך מערכת יחסים די קצרה, עם הבנה מלאה כלפי הצד השני", מספרת דדון, "זה היה הרבה יותר חזק ממני, אבל היום אני יודעת למה זה כל כך בער בי. לא הייתה שום אופציה אחרת".

לצד הריצות מעסק לעסק, דדון מדברת בפתיחות על הרצון שלה לזוגיות: "ברור שאני מחפשת אהבה. יש מישהו שלא רוצה להיות נאהב? לצד כל הטוב, יוצא לעתים להגיע הביתה בסוף היום ולחוות קצת בדידות. בא לך לפעמים שמישהו יעטוף וידאג, להניח את הראש בביטחון. ואני מניחה ראש בביטחון - אבל בעיקר בזכות עצמי".

נטלי דדון בפגישת עבודה
נטלי דדון בפגישת עבודה | צילום: החדשות 13