הסרט "ויהי בוקר" של הבמאי ערן קולירין ייצג את ישראל באוסקר

לאחר שסרטו של קולירין זכה הערב בפרס אופיר, הוא נבחר לסרט שייצג את ישראל בקטגוריית הסרט הזר בטקס האוסקר הבא. קולירין: "אני אסיר תודה לכל אדם ואדם שעבד אתי על הסרט הזה"

זמן צפייה: 01:31

הסרט "ויהי בוקר" של הבמאי ערן קולירין ייצג את ישראל בטקס האוסקר בשנה הבאה, זאת לאחר שזכה הערב (שלישי) בפרס אופיר. סרטו החדש של קולירן מבוסס על רב המכר בעל אותו שם של הסופר סייד קשוע. הסרט נבחר להשתתף בפסטיבל קאן 2021, וזכה לביקורות מוצלחות. "אני אסיר תודה לכל אדם ואדם שעבד אתי על הסרט הזה", אמר קולירין במהלך קבלת הפרס.

לפי התקציר, סמי, עובד היי טק המתגורר בירושלים, חוזר עם אשתו מירה ובנו אדם לכפר שבו גדל לרגל חתונת אחיו ומגלה שלא הרבה השתנה בו – אבא שלו עדיין חושב שהוא הולך לחזור לגור בכפר, החבר הכי טוב שלו עדיין מנסה להתעשר כדי לזכות באהובתו, והבריונים המקומיים עדיין מטילים אימה על התושבים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

עשרות מתמחים חתמו על מכתבי התפטרות: לא נקבל "פייק מתווה"

הרצוג נחת באוקראינה: "לעם היהודי יש כאן עבר מפואר"

עסקת ענק: ישראל תמכור לצ'כיה מערכות נ"מ בסך 620 מיליון דולר

ערן קולירין בעת קבלת פרס אופיר עבור יצירתו
ערן קולירין בעת קבלת פרס אופיר עבור יצירתו

אחרי החתונה, בדרך חזרה לירושלים, המשפחה מגלה שהכפר הושם תחת מצור. בדיוק כשחשב שמצא את מקומו בחיים, סמי מוצא עצמו תקוע בכפר ונאלץ להתמודד עם כל מה שהשאיר מאחור ולבחון מחדש את מקומו בחיים ובסביבה שלו – מי הוא הפך להיות, מה טיב מערכת היחסים שלו עם אשתו ועם המשפחה שלו.