מיזם להעצמה נשית וסדרה על תאיר ראדה: מורן אטיאס חוזרת לישראל

הדוגמנית והשחקנית משתתפת בפרויקט על פרשיית הרצח שעדיין מסעירה את המדינה, ומקדמת רשת קשרים שתחבר בין נשים ברחבי העולם: "כשאישה עצמאית כלכלית זה לא בא בטוב לגברים"

זמן צפייה: 12:20

הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס החלה את הקריירה הבין-לאומית שלה כדוגמנית שכבשה את איטליה, ומשם זינקה להוליווד, ושיחקה בסדרה "המתמחה", ובסרט Speed Kills לצד ג'ון טרבולטה – שם קיבלה תפקיד משנה קטנטן. למרות הרפרטואר המכובד שלה, אטיאס מתרגשת גם מהתפקיד הקטן, שכלל שתי שורות בלבד. "אני אף פעם לא שמתי את עצמי במקום שזה נמוך מדי עבורי", אמרה.

אטיאס חזרה לישראל עם פרויקט נשי חדש שנקרא "מי פירסט", שנועד ליצור רשת קשרים בין נשים ברחבי העולם. "נשים לא תמיד מגיעות ממקום שהן יכולות לפרנס את עצמן, ונשענות על גבר שמרוויח יותר, סטטיסטית", סיפרה. "כשאישה היא עצמאית כלכלית זה כבר לא כל כך בא בטוב לגברים".

עוד בחדשות 13:

"אמצא מי הרוצח": אילנה ראדה מגייסת תמיכה בארה"ב למשפט חוזר

אולגה זדורוב: "בדקו איפה בעלי גלש במקום למצוא את הרוצח"

מצטננים במזרקות ומתיזים מים: גל החום באירופה שובר שיאים

מורן אטיאס
מורן אטיאס | צילום: חדשות 13

המיזם החדש נוצר מתוך הניסיון האישי שלה. "עם כל ההצלחה שלי עדיין נתקלתי בכל מיני סיטואציות שהרגשתי שאני צריכה להנמיך את הקול שלי קצת או לבקש בנימוס ובפחד", אמרה. "בעיקר ההתנהלות הזאת הייתה מול גברים, וכשראיתי את זה קורה לנשים אחרות חזקות ממני, שאלתי אותן למה הן מתכווצות. לא הרגשתי את זה על עצמי".

פרויקט נוסף ולא שגרתי עליו עובדת אטיאס יעסוק ברצח תאיר ראדה, פרשיית הרצח שהסעירה את ישראל, וגם שנים לאחר ההרשעה ממשיכה לעורר גלים. אטיאס תשחק את אילנה ראדה, אמא של תאיר, הנאבקת שנים במערכת המשפטית. לקראת התפקיד ביקשה אטיאס לבלות זמן עם ראדה, ובין השתיים נרקם קשר קרוב. "לא עם כל אחד אני מרגישה בנוח לדבר על הרצח של תאיר", סיפרה ראדה. "עם מורן, אני לא יודעת, כאילו נפתחה לי הצ'אקרה".