"שליחות להיות כאן": מורן אטיאס על החזרה לארץ ברקע משבר הנגיף

השחקנית והדוגמנית המצליחה סיפרה כי היא עובדת על שיתופי פעולה עם אמנים ישראליים במטרה ליצור תכנים להעלאת המורל, שיתורגמו גם לאיטלקית: "זה לא המקום עכשיו להתעסק בפרויקטים אישיים"

זמן צפייה: 02:58

מורן אטיאס, השחקנית והדוגמנית הישראלית שהתגוררה באיטליה, אחד ממוקדי ההתפרצות המרכזיים של הנגיף, סיפרה היום (רביעי) לחדשות 13 על התחושות: זה "מאוד קשה. החדשות מדווחות בצורה מאוד עקבית על מה שקורה באיטליה ואני מדברת עם חברים שלי גם על מה שקורה שם. חלקם בדיכאון, וחלקם ראו את זה כהזדמנות להוציא מהמרפסות מוזיקה, לעשות דברים, זה גם גרם לי לצאת מהדיכאון האישי שלי.המצב שם מבחינה כלכלית, בריאותית ומוראלית הוא בתנועות, בגלים".

אטיאס, ששבה לארץ, סיפרה על השפעת הנגיף על הפרויקטים בתעשיית הבידור: "אני נמצאת במצב שאני לא רוצה לשאול בכלל מה קורה עם הפרויקטים האישיים שלי, זה לא המקום שלי עכשיו להתעסק בו. מה שנותר לי לעשות זה לקחת את הזמן הפנוי הזה לחשוב, ואני מרגישה שזו בעצם איזושהי שליחות להיות כאן קרוב לאנשים שגדלתי לצדם".

השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס
השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס | צילום: חדשות 13

אטיאס סיפרה גם כי היא קיבלה השראה מאנשים באיטליה שמנסים להרים את המורל הציבורי, ומנסה ליזום דברים דומים בעצמה: "הערב אנחנו מקימים פיילוט ניסיוני, נעשה מסיבה ויהיו לנו תכנים שישלבו את הקהל בבית, לעשות משהו עם הזמן שלהם. אני מנסה לעשות גם שיתוף פעולה עם אמנים ישראלים, לתרגם את השירים שלהם לאיטלקית ולעשות ביצוע מכאן. אני פונה לאט לאט לכל אומן. אתמול תרגמתי לבד, לא הצלחתי להירדם".