פ.ס.ז' הודיעה על צירופו של מסי: "היהלום החדש"

לאחר השמועות כי הכוכב יישאר בברצלונה, מועדון הכדורגל הצרפתי פרסם ברשתות החברתיות ציוץ שבו הודיע על הצטרפותו. ניימאר בירך: "אנחנו שוב ביחד"

זמן צפייה: 02:25

מועדון הכדורגל הצרפתי פריז סן ז'רמן הודיע היום (שלישי) כי החתים את שחקן העל ליאו מסי. זאת, לאחר שנחת בפריז. חברו הוותיק, ניימאר, בירך על הצטרפותו לקבוצה וכתב: "אנחנו שוב ביחד". מסי עצמו ירד מהמטוס והצטלם כשהוא לובש חולצה שעליה כתוב "פריז". לאחר מכן הגיע לאיצטדיון הכדורגל של הקבוצה ולבש את מדיה.

 

מוקדם יותר היום דווח בתקשורת העולמית כי מסי סיכם סופית בקבוצה מפריז על חוזה לשנתיים שבמהלכו ירוויח סביב 35 מיליון אירו לעונה. השחקן והקבוצה יוכלו להאריך את החוזה בשנה נוספת עד ליוני 2024. אביו, כך נטען, אמר לאחד העיתונאים: "מסי בפ.ס.ז? כן".

אתמול עוד היה נראה שברצלונה מוציאה לפועל ניסיון אחרון להשאיר את מסי בכל זאת במועדון. לפי הדיווחים, ברצלונה ניסתה לגבש חוזה חדש שיעמוד בתנאי תקרת השכר שנקבעו בליגה הספרדית. עם זאת, עד מהרה שללו את הדיווחים ומעברו של מסי לצרפת עמד להפוך לעובדה מוגמרת.

ליאו מסי תמונה אצטדיון קאמפ נואו ברצלונה
תמונתו של מסי מוסרת באצטדיון הקאמפ נואו | צילום: צילום: רויטרס

מסי צפוי להיות מוצג באיצטדיון פארק דה פראנס ומגדל אייפל יואר עם דגל ארגנטינה והמילים "Merci, Messi". הוא צפוי ללבוש על גבו את החולצה עם מספר 30, שאיתה החל את הקריירה בברצלונה.

ביום ראשון האחרון, מסי הכריז על עזיבתו את קבוצת "ברצלונה" לאחר 21 שנים בהצהרה מיוחדת מאיצטדיון "קמפ נואו". זאת, לאחר שהמועדון הודיע לאחרונה שייפרד מהשחקן האהוב, הנחשב לאחד הטובים בעולם אי פעם. מסי עלה לדבר כשדמעות בעיניו ואמר: "זה רגע קשה לי אני לא מוכן לזה".

"בימים האחרונים חשבתי מה אוכל להגיד, אבל קשה לי. היינו בטוחים, אני ומשפחתי, שנישאר כאן בבית שלנו בברצלונה אבל היום אני צריך להיפרד מכל זה. הגעתי כשהייתי ילד קטן, בגיל 13, ואחרי 21 שנה אני עוזב עם אשתי ושלושת ילדינו שנולדו כאן. אחרי שנהיה כמה שנים בחוץ, נחזור לפה, כי כך הבטחתי לילדים".