הזמר והשחקן מיט לוף הלך לעולמו בגיל 74

המוזיקאי האמריקני מת בביתו לצד אשתו, בנותיו וחבריו הקרובים, שלא מסרו את סיבת המוות. במהלך הקריירה שלו הוא הופיע ביותר מ-65 סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה, והוציא 12 אלבומים, האחרון בשנת 2016

זמן צפייה: 00:31

הזמר והשחקן האמריקני מיט לוף הלך לעולמו הלילה (שישי) בביתו. "בלב שבור אנו מודיעים שמיט לוף נפטר הלילה", מסרה אשתו דבורה, שלא פירטה על סיבת המוות, "הבנות פרל ואמנדה, וחברים קרובים, היו עמו במהלך 24 השעות האחרונות".

"אנחנו יודעים כמה הוא היה חשוב לכל כך הרבה מכם", הוסיפה, "ואנחנו באמת מעריכים את כל האהבה והתמיכה בזמן שאנחנו עוברים את תקופת האבל הזו על אובדן של אמן כל כך מעורר השראה ואדם יפהפה. אנו מודים לכם על ההבנה לגבי הצורך שלנו בפרטיות בזמן הזה".

הזמר והשחקן מיט לוף מת בגיל 74
הזמר והשחקן מיט לוף מת בגיל 74 | צילום: רויטרס

מיט לוף נולד בשם מרווין לי אדיי בשנת 1947 בדאלאס, טקסס, ואת הלהקה הראשונה שלו, שנקראה "Meat Loaf Soul" הוא הקים בלוס אנג'לס. הופעתו הראשונה הייתה ב-1968, כמופע פותח למוזיקאי ואן מוריסון. במהלך הקריירה שלו הופיע מיט לוף ביותר מ-65 סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה, והוציא 12 אלבומים, האחרון בשנת 2016.

לשיא פרסומו הגיע מיט לוף כשהשתתף בסרט "מופע הקולנוע של רוקי" בשנת 1975, ושנתיים לאחר מכן הוציא את אלבום הבכורה שלו, "Bat Out of Hell", שמכר למעלה מ-34 מיליון תקליטים ברחבי העולם וכיכב במשך 474 שבועות במצעד האלבומים הבריטי.