סולנית להקת "רוקסט" מארי פרדריקסון הלכה לעולמה בגיל 61

לאחר 17 שנים ארוכות של מאבק במחלת הסרטן, מתה הזמרת השוודית שהתפרסמה בשנות ה-90. "החברה הנפלאה ביותר במשך יותר מ-40 שנה - דברים לא יחזרו להיות כשהיו", ספד לה חברה ללהקה פר גסל

סולנית להקת הפופ-רוק "רוקסט" מארי פרדריקסון הלכה היום (שלישי) לעולמה בגיל 61. על פי הודעת האמרגן שלה, הכוכבת השוודית מתה "לאחר 17 שנים ארוכות של מאבק במחלת הסרטן". "היית החברה הנפלאה ביותר במשך יותר מ-40 שנה", ספד לה חברה ללהקה פר גסל. "דברים לא יחזרו להיות כשהיו".

הלהקה שהורכבה משני הזמרים התפרסמה בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 עם להיטים כמו: The Look, Joyride, ו-It Must Have Been Love. ללהקה להיטים רבים נוספים, שהפכו לקאנוניים ומושמעים בתחנות רדיו ברחבי העולם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

איך להפוך לכוכב אינסטגרם – בעזרת אושיות הרשת המובילות בארץ

מול אלפי מעריצים: גל גדות השיקה את הטיזר ל"וונדר וומן 1984"

משירה ברחוב לפסגת המצעדים: הסיפור מאחורי הלהיט "דאנס מאנקי"

מכירות הדיסקים של הלהקה היו גבוהות, עד שהיו כאלה שהתפתו להשוות אותם עם ההצלחה השוודית הגדולה הקודמת - להקת "אבבא". רוקסט הצליחו במיוחד בארצות הברית, כשארבעה סינגלים שונים הגיעו למקום הראשון במצעדי הרדיו.

זמן קצר לפני יציאת הסינגל "A Thing About You", חלתה פרדריקסון בסרטן והחל תהליך ההתפרקות של הלהקה. עם הזמן הבריאה הסולנית ממחלתה והמשיכה עם קריירת הסולו שלה. היא וגסל חשבו שמחלתה של פרדריקסון תביא לסופה של הלהקה, אך התבדו - בשנת 2006 הוציאו השניים אוסף חדש משותף לכבוד יום השנה ה-20 של הלהקה וכן סינגל חדש.