מאור בוזגלו הודיע על פרישה מכדורגל: "זה קורע את הלב שלי"

למרות שלא שיחק בשנה וחצי האחרונות, כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר פרץ בבכי מול המצלמות במסיבת העיתונאים בה הכריז על סיום דרכו ככדורגלן פעיל. "לא הייתי כדורגלן סטנדרטי, ואחרי שכל מה שקרה הבנתי שזה הזמן לתלות את הנעליים"

זמן צפייה: 03:19

כוכב הכדורגל הישראלי מאור בוזגלו הודיע היום (רביעי) במסיבת עיתונאים על פרישה ממשחק פעיל, ופרץ בבכי מול המצלמות. "זה קורע את הלב שלי", אמר בוזגלו, שלא שיחק בשנה וחצי האחרונות בעקבות פציעה והליך משפטי שערך מול קבוצתו האחרונה הפועל תל אביב, ""לא הייתי כדורגלן סטנדרטי, ואחרי שכל מה שקרה הבנתי שזה הזמן לתלות את הנעליים".

למסיבת העיתונאים שנערכה באצטדיון העירוני בפתח תקווה הגיעו גם בני משפחתו של בוזגלו - אביו יעקב ששימש גם כסוכנו, אחיו אוהד ואלמוג, שמשחק כיום בבני יהודה, וגם אימו ואשתו. אביו אמר: "עכשיו אחרי שנתיים שהוא כבר לא משחק, אי אפשר לחזור - זה לסכן את הבריאות שלו. אני שמח שלאורך הקריירה בעלי הקבוצות לא אהבו אותי כי אם הם היו אוהבים אותי, זה היה אומר שהמשפחה שלי לא היתה אוהבת אותי".

מאור בוזגלו, שחקן הפועל באר שבע, לאחר שכבש שער במשחק הליגה האירופית
מאור בוזגלו חוגג שער שכבש במדי הפועל ב''ש בליגה האירופית | צילום: רויטרס

בוזגלו אמר היום כי הוא רואה בגול שלו במדי הפועל באר שבע נגד סאות'המפטון בליגה האירופית את רגע השיא שלו בקריירה, ולמרות שעבר הרבה קבוצות בישראל, ביניהן מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר בירושלים, הוא מרגיש כי יותר מכולן התחבר להפועל באר שבע, עמה זכה בשתי אליפויות.

בוזגלו הוא שיאן ההופעות ומלך השערים של נבחרת הנוער הישראלית בכל הזמנים, עם 35 הופעות ו-21 שערים. את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל ערך בגיל 19, ובסך הכל ערך 23 הופעות במדי הנבחרת, בהן כבש שער אחד.

כזכור, בוזגלו נאלץ לפרוש לאחר שהפועל תל אביב ביטלה באופן חד צדדי את החוזה עמו. הוא תבע את הקבוצה ואף זכה בבוררות נגדה - אך הקבוצה טרם שילמה לו. בעקבות התמשכות ההליכים הוא הפסיק לשחק כדורגל באופן פעיל, וכעת כאמור הודיע על פרישה סופית. בחצי השנה האחרונה משמש בוזגלו כפרשן המשחק המרכזי בליגת העל המשודר בערוץ הספורט.