ליאור כלפון שחלה בקורונה שוחרר מביה"ח: "רוצה לחזור למשפחה"

מצבו של השחקן השתפר, והוא הועבר למלונית. כלפון פרסם סרטון שבו הודה לכל מי שדאג לשלומו: "הייתי בשתיקה מוחלטת במשך שבועיים וחצי ועכשיו חזרתי לדבר - מקווה שרק אלך להתחזק"

זמן צפייה: 01:41

השחקן ליאור כלפון שחלה בקורונה שוחרר מבית החולים הלל יפה ועבר למלונית קורונה עד להחלמה מלאה. בסרטון פייסבוק שפרסם היום (רביעי) כלפון סיפר כי מצבו השתפר, ואמר: "שבועיים וחצי הייתי בשתיקה מוחלטת בגלל השיעולים, ועכשיו אני יכול לדבר". עוד ציין: "מקווה שאני רק אלך ואתחזק ואחזור כמה שיותר מהר למשפחה שלי".

השחקן ליאור כלפון
השחקן ליאור כלפון | צילום: פייסבוק

לפני מספר ימים כלפון תקף את פרופ' יורם לס על גישתו בנוגע למגפת הקורונה ואמר כי "פרופ' לס טוען שהקורונה לשי היא כמו שפעת שהייתה לאחייניתו. העיס אותי מאוד לשמוע את זה. מעולם לא פגעה בי שפעת בצורה כזו שאני כבר למעלה משבועיים בעולם אחר ומטופל בכאיבם אדירים. זו לא שפעת פרופ' לס היקר - זו האמא המפלצתית של השפעת".

בפוסט אחר שפרסם בזמן המחלה, כלפון סיפר על מצבו בצל המחלה: "לפני יותר משבוע כשכתבתי פוסט ראשון על הקורונה שפגעה בי, כתבתי שהייתי בגיהינום וחזרתי. רק לא ידעתי אז שזו רק הדלת הראשונה מבין רבות. בכל יום ויום שעבר מאז הייתי במקומות נוראיים בגיהינום הפרטי שלי, מבודד בחדרי בבית עם חום גבוה, חולשה, סחורורות קשות, בחילות, כאבי שרירים ומעל הכל מתקפות שיעול ארוכות שלא פסקו עד היום. זו הסיבה שאני לא יכול לדבר עדיין, כי כל אות שאני מוציא מפי גוררת אחריה שיעול מאסיבי שמקשה על בית החזה שלי והגרון".

"לטובת ההורים המבוגרים שלכם ולטובתכם שימו מסכה, ותשמרו על עצמכם כדי שהמחלה הארורה הזו תיגמר מהר. זו מחלה קשה מאוד שמרגישה כמו השפעת הכי שטנית שאי פעם חוויתם", הוא מספר.