"משתדלת להגיד תודה": ליהי קורנובסקי על הילדות, החלומות והבמה

בגיל 27, אחרי לא מעט סדרות בכיכובה, השחקנית המצליחה בדרך להכרה בין-לאומית. כעת, היא נזכרת בחלום להיות זמרת אופרה - ולא שוכחת את חבריה מעולם התרבות: "קשה לעמוד על הבמה כשמאות בבית"

זמן צפייה: 09:45

"שכונה", "איש חשוב מאוד", "קיבוצניקים", "לאבד את אליס" ועוד - ליהי קורנובסקי היא רק בת 27, וכבר הספיקה לשחק בלא מעט סדרות, הצגות וסרטים. הילדה שהתחילה בכלל כזמרת אופרה מבטיחה, הפכה לאחת השחקניות הכי עסוקות בישראל.

את הילדות שלה היא העבירה בעיקר בנסיעות מביתה שבכפר סבא לבית הספר "תלמה ילין" שבתל אביב ובחזרה, הכול על מנת להגשים את החלום ולהיות, כאמור, זמרת אופרה. אולם אחרי הצבא, היא הפסיקה לשיר, שברה את ליבו של אביה, הלכה בעקבות הלב - ונהייתה לשחקנית.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הממשלה אישרה: סגר חלקי בסופי השבוע; אין הכרעה על הקייטנות

כשהשמיים סגורים והדיוטי פרי ריק: איפה הכי משתלם לקנות בשמים?

בסביבת גנץ חוששים: נתניהו מתכנן בחירות בנובמבר אחרי הגל השני

ליהי קורנובסקי
ליהי קורנובסקי | צילום: חדשות 13

שנים אחרי, בעודה בדרך להכרה בין-לאומית, מסתבר שהבחירה הייתה נכונה. הסדרה בכיכובה "לאבד את אליס" נרכשה על ידי ענקית התכנים "אפל טי-וי". כשהודיעו לה על הרכישה נזכרה, היא הייתה "בשירותים בקפה 'לה מולאן', ואני חושבת שהם חשבו שלא יודעת מה קרה לי שם, בשירותים. התחלתי לצרוח שם".

קורנובסקי לא יכולה להתעלם מחבריה מעולם התרבות, שבימים אלה, בצל משבר הקורונה, מתקשים להרים את הראש מעל המים. "קשה לי לעמוד על הבמה כשמאות אנשים יושבים בבית", הודתה, "זה לא נתפס, אז אני משתדלת להגיד תודה".