השחקן אנגוס קלאוד ("אופוריה") הלך לעולמו בגיל 25

קלאוד, שגילם את פזקו "פז" א'וניל בשתי עונות הסדרה "אופוריה" מבית HBO, נמצא ללא רוח חיים ימים ספורים אחרי שאיבד את אביו: "התקשה להתמודד עם האובדן". לפי דיווחים, נבדק אם סיבת המוות היא מנת יתר

אנגוס קלאוד אופוריה
אנגוס קלאוד | צילום: רויטרס

אנגוס קלאוד, כוכב הסדרה "אופוריה", הלך לעולמו בגיל 25. קלאוד גילם את פזקו "פז" א'וניל בשתי עונות הסדרה מבית HBO. לפי דיווח הלילה (שלישי) באתר TMZ, נבדק אם סיבת המוות היא מנת יתר. קלאוד נמצא ללא רוח חיים ימים ספורים אחרי מות אביו.

"בלב כבד אנו נפרדים מאדם מדהים", מסרו בני משפחתו של קלאוד, "כאמן, חבר, אח ובן, אנגוס היה מיוחד עבור כולנו במובנים רבים. בשבוע שעבר הוא נאלץ לקבור את אביו והתקשה להתמודד עם האובדן".

עוד הוסיפו: "אנו מתנחמים בידיעה שאנגוס התאחד עם אביו, שהיה החבר הכי טוב שלו". קרוביו סיפרו כי אנגוס התמודד עם הפרעות נפשיות, "ואנו מקווים שמותו יגרום לאחרים לדעת שהם לא לבד במאבק הזה".

אנגוס קלאוד אופוריה
אנגוס קלאוד | צילום: רויטרס

קלאוד נולד באוקלנד, קליפורניה, וכשסיים את לימודיו עבר לניו יורק, והתגלה על ידי סוכנת ליהוק כאשר עבד במסעדת מזון מהיר. הופעתו הראשונה בטלוויזיה הייתה כאשר לוהק לסדרה "אופוריה" של רשת "HBO" בשנת 2019, ובהמשך השתתף בשני סרטי קולנוע.