השחקנית קירסטי אלי ("חופשי על הבר") הלכה לעולמה בגיל 71

השחקנית האמריקנית, שכיכבה בסדרה הפופולרית לצידו של טד דנסון וזכורה גם בזכות תפקידה בטרילוגיית הסרטים "תראו מי שמדבר" לצידו של ג'ון טרבולטה, מתה בביתה לצד משפחתה, אחרי מאבק במחלת הסרטן. "עד כמה שהיא הייתה אייקונית על המסך, היא הייתה אמא וסבתא מדהימה אף יותר"

זמן צפייה: 01:01

השחקנית האמריקנית קירסטי אלי, אשר הייתה ידועה בעיקר בזכות תפקידה בסדרה "חופשי על הבר", הלכה לעולמה בגיל 71 לאחר מאבק במחלת הסרטן, כך הודיעו הלילה (שלישי) ילדיה טרו ולילי פארקר ברשתות החברתיות שלה.

"אנו עצובים להודיע לך שאמנו המדהימה והאוהבת נפטרה לאחר מאבק בסרטן, שהתגלה רק לאחרונה", נכתב בהודעה, "היא הייתה מוקפת במשפחתה הקרובה ביותר ונלחמה בעוצמה רבה. עד כמה שהיא הייתה אייקונית על המסך, היא הייתה אמא וסבתא מדהימה אף יותר"

"הלהט והתשוקה של אמא שלנו לחיים, ילדיה, נכדיה ובעלי החיים הרבים שלה, שלא לדבר על חדוות היצירה הנצחית שלה, היו ללא תחרות", הוסיפו בני משפחתה של אלי, "והותירו אותנו מלאי השראה לחיות את החיים במלואם בדיוק כפי שהיא עשתה".

קירסטי אלי
קירסטי אלי | צילום: רויטרס

היא נולדה בשם קירסטי לואיז אלי בינואר 1951 בקנזס, והופעתה הקולנועית הראשונה הייתה בסרט "מסע בין כוכבים 2" בשנת 1982. את דמותה של רבקה בסדרה המצליחה "חופשי על הבר", שם כיכבה לצידו של טד דנסון, החלה אלי לגלם בשנת 1987, והיא השתתפה בסדרה עד 1993 וזכתה על תפקידה בפרס האמי וכן בפרס גלובוס הזהב.

בשנת 1989 כיכבה אלי לצידו של ג'ון טרבולטה בקומדייה הרומנטית "תראו מי שמדבר", שהייתה הראשונה בטרילוגיה שכללה עוד שני סרטים נוספים. ב-1995 כיכבה בסרט "מותק, הילדות התחלפו", לצידן של התאומות מרי קייט ואשלי אולסן. בין השנים 2000-1997 הייתה השחקנית הראשית והמפיקה בסדרה "הארון של ורוניקה", ובהמשך השתתפה גם בכמה תוכניות ריאליטי.

טרבולטה כתב הלילה בחשבון האינסטגרם שלו: "קירסטי הייתה אחת ממערכות היחסים הכי מיוחדות שהיו לי. אני אוהב אותך קירסטי, אני יודע שניפגש שוב".