הכדורגלן מפרשת הקטינות: "לוקח אחריות ומתנצל – מבין ששגיתי"

שנה לאחר שנסגר התיק נגדו ונגד עומר אצילי, דור מיכה שחתם בהפועל באר שבע התנצל על מעשיו בפוסט שפרסם, וכתב כי "אין יום שאני לא מצטער על חלקי בפרשה. מבין שעשיתי טעות בקבלת ההחלטות"

זמן צפייה: 01:21

שחקן הכדורגל דור מיכה, אשר היה מעורב בפרשת הכדורגלנים והקטינות בקיץ שעבר, הביע היום (שלישי) לראשונה את התנצלותו על חלקו בפרשה. מיכה אשר חתם היום בקבוצת הפועל באר שבע, כתב בפוסט אותו העלה באינסטגרם כי "אין יום שאני לא מצטער על חלקי בפרשה. אני לוקח אחריות מלאה, מתנצל בפני כל מי שנפגע ומבין שעשיתי טעות בקבלת ההחלטות".

עוד הוסיף מיכה כי "נדרש ממני להוות מודל לחיקוי עבור צעירים רבים ואני מצטער מעומק ליבי שאכזבתי אותם. כל חיי דאגתי לשמש דוגמא אישית ופעלתי על בסיס ערכים שינקתי מהבית ואמשיך לעשות זאת גם בעתיד".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שיא בגל התחלואה הנוכחי: 730 נדבקים בקורונה אובחנו אתמול

תגלית: מטבעות מימי מרד היהודים ברומאים נמצאו בבנימין

החל מהבוקר: שביתה של עובדי המנהל בבתיה"ח הממשלתיים

דור מיכה
הפוסט שכתב דור מיכה באינסטגרם

כזכור, הפרקליטות סגרה בחודש ספטמבר את התיק נגד דור מיכה ועומר אצילי, שני שחקני מכבי תל אביב בכדורגל לשעבר, בטענת חוסר אשמה. הפרשה נחשפה בחדשות 13 ובמסגרתה קיימו השניים יחסי מין עם נערות בנות פחות מ-16. מהחקירה עלה כי שתי התלמידות פגשו את השחקנים באירוע, ובשלב מסוים החליפו טלפונים. לאחר מכן השחקנים הזמינו מונית שתביא את הנערות מביתן לביתו של אחד מהם, שם הם קיימו יחסי מין.

השחקנים נחקרו - וחומר החקירה עבר לפרקליטות, שהחליטה כאמור על סגירת התיק. בנוסף הודיעה הפרקליטות לעורכי הדין של השניים כי החשד הנוסף בו היו חשודים, הספקת אלכוהול לקטין, נסגר אף הוא מחוסר ראיות.