נפל ממרפסת מלון: כוכב וואן דיירקשן ליאם פיין מת בגיל 31

פיין, חבר לשעבר בלהקת הבנים הבריטית, מת בגיל 31 לאחר שנפל למותו מהקומה השלישית במלון בבואנוס איירס. הוא אותר ללא רוח חיים על-ידי המשטרה המקומית, ולפי החשד היה תחת השפעת סמים או אלכוהול

ליאם פיין
ליאם פיין | צילום: shutterstock

ליאם פיין, חבר לשעבר בלהקת הבנים "וואן דיירקשן", מת הלילה (בין רביעי לחמישי) בגיל 31 לאחר שנפל למותו מהקומה השלישית של מרפסת מלון בבואנוס איירס שבארגנטינה. פיין אותר ללא רוח חיים לאחר שהמשטרה המקומית הגיעה למלון בו הוא שהה עקב דיווח על גבר הנוהג בתוקפנות, ועלה החשד כי הוא היה תחת השפעת סמים או אלכוהול.

בזמן שהותו בארגנטינה, פיין השתתף בהופעה של חברו ללהקה לשעבר נייל הורן ב-2 באוקטובר. פיין דיבר בפומביות על התמכרותו לסמים, וב-2023 אף שהה במכון גמילה במשך כחצי שנה.

ליאם פיין
ליאם פיין | צילום: רויטרס
הזירה בה אותר ליאם פיין ללא רוח חיים בבואנוס איירס
הזירה בה אותר ליאם פיין ללא רוח חיים בבואנוס איירס | צילום: רויטרס
מעריצים המומים מדליקים נרות סמוך למקום מותו של ליאם פיין בבואנוס איירס
מעריצים המומים מדליקים נרות סמוך למקום מותו של ליאם פיין בבואנוס איירס | צילום: רויטרס

פיין נולד בעיר וולברהמפטון שבמחוז ווסט מידלנדס באנגליה, והוא הצעיר מבין שלושה אחים. הוא בוגר מכללת וולברהמפטון, שם למד טכנולוגיית מוזיקה. הוא חגג לפני כחודשיים את יום הולדתו ה-31. ב-2017, פיין וזוגתו לשעבר הזמרת שריל קול הביאו לעולם את בנם המשותף.

וואן דיירקשן בטקס נעילת אולימפיאדת לונדון
להקת "וואן דיירקשן", 2012 | צילום: רויטרס

כאמור, פיין היה ידוע בעיקר כחבר בלהקת הבנים הבריטית המפורסמת "וואן דיירקשן". הלהקה, שכללה גם את הארי סטיילס, זאין מאליק, לואיס טומלינסון והורן, הוקמה לראשונה ב-2010 במסגרת תוכנית הריאליטי "אקס פקטור".