סופית: בוטל המופע של ג'סטין ביבר בישראל

הכוכב הקנדי שם קץ לשמועות בנושא והודיע על ביטול הופעתו שעתידה הייתה להתקיים בפארק הירקון בתל אביב, בעקבות מצבו הרפואי. מההפקה נמסר: "לא נותר לנו אלא לאחל לג'סטין בריאות, ולקוות שיחלים ויחזור לבמות בקרוב - בתקווה שיגיע גם אלינו"

ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר | צילום: shutterstock

"נסיך הפופ", הזמר והמוזיקאי הקנדי ג'סטין ביבר, הודיע היום (חמישי) על ביטול הופעתו כאן בישראל, ובכך למעשה שם קץ לשמועות בנושא. כזכור, ב-13 באוקטובר ביבר היה צפוי להופיע בפארק הירקון שבתל אביב. מההפקה בישראל נמסר: "קיבלנו הודעה מטעם ג'סטין ביבר, בה הוא מפרט שהמופעים בדרום אמריקה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה מבוטלים - וזה לצערנו כולל את המופע שתוכנן בישראל ב- 13 באוקטובר".

"אנחנו כמובן מאוכזבים, ואין לנו ספק שהקהל העצום של ג'סטין בישראל מאוכזב כמונו. בשבוע האחרון עשינו את כל המאמצים לקבל התחייבות ולתאם מועד חדש להופעתו בישראל, אך לצערינו זה לא מתאפשר בשלב זה בעקבות מצבו הרפואי הלא ברור".

Whatsapp Image 2022 09 15 At 5
הודעתו של ג'סטין ביבר

בנוגע לאלו שרכשו כרטיסים, נמסר מהחברה: "בהתאם, המופע מבוטל, ומשרדי הכרטיסים נערכים להחזרת כספים באופן מיידי. הזיכוי יבוצע לכל הרוכשים באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיס האשראי שבאמצעותה בוצעה הרכישה, לא נדרשת פעולה מצדכם. לא נותר לנו אלא לאחל לג'סטין בריאות, ולקוות שיחלים ויחזור לבמות בקרוב - בתקווה שיגיע גם אלינו".

ג'סטין ביבר בהופעתו האחרונה בתל אביב. מאי 2017

בחודש יוני שיתף ביבר את מעריציו על שלקה בתסמונת רמזי האנט (Ramsay Hunt Syndrome), שגרמה לו לבטל את סיבוב ההופעות שלו בצפון אמריקה. בתוך כך, מחצית מפניו שותקו והוא נאלץ לבטל בזמנו את סבב ההופעות שלו ברחבי העולם.

אחרי שחזר להופיע מאז השיתוק בפניו, הודיע ביבר בשבוע שעבר שוב על ביטול ההופעות הקרובות שלו בארגנטינה בעקבות מצבו הבריאותי: "אני צריך לשים את הבריאות שלי במרכז". ביבר הבין כי עליו לעצור את סבב ההופעות שלו למנוחה נוספת, ולתת דגש למצבו הרפואי. אתמול, הודיע ביבר על ביטול סבב הופתעותיו בדרום אפריקה.