אחרי ניל יאנג: גם ג'וני מיטשל תסיר את קטלוג המוזיקה שלה מספוטיפיי

לאחר שהזמר והיוצר הקנדי הוותיק הסיר את השירים שלו מאפליקציית הסטרימינג הפופולרית בעקבות הבמה שמקבל שם הפודקאסט המפורסם של ג׳ו רוגן, מתנגד ידוע לחיסוני הקורונה שמפיץ מידע לא מבוסס, גם זמרת הפולק הקנדית ביקשה להסיר את שיריה מהפלטפורמה. ״אנשים לא אחראים מפיצים שקרים שעולים בחיי אדם״

זמרת הפולק הקנדית ג'וני מיטשל
זמרת הפולק הקנדית ג'וני מיטשל | צילום: רויטרס

מחאה בעולם המוזיקה: זמרת הפולק הקנדית ג'וני מיטשל ביקשה היום (שבת) להסיר את קטלוג המוזיקה שלה מהאפליקציה הפופולרית ספוטיפיי - זאת כמחאה על הפודקאסט של ג'ו רוגן, מתנגד ידוע לחיסוני הקורונה שמפיץ מידע לא מבוסס, שזוכה לאהדה גדולה עם 11 מיליון מאזינים על בסיס יומי. באתר הרשמי שלה, כתבה מיטשל: "אנשים חסרי אחריות מפיצים שקרים שעולים בחיי אדם".

בכך, הצטרפה מיטשל לזמר הרוק הקנדי ניל יאנג שדרש מוקדם יותר השבוע מספוטיפיי להסיר את כל האלבומים שלו, ואיים כי על מנהלי האפליקציה לבחור בינו לבין רוגן, שלו חוזה בלעדי עם ספוטיפיי בסך 100 מיליון דולר. עקב בקשתו של יאנג, המוזיקה שלו הוסרה מדף האומן שלו בפלטפורמה.

ניל יאנג
ניל יאנג | צילום: רויטרס

שני האומנים המשפיעים משנות ה-60 וה-70, מיטשל ויאנג, שומרים על יחסי חברות קרובים מזה עשרות שנים, כאשר שניהם שרדו את מחלת הפוליו בשנות ה-50 - זמן לא רב לפני שהחיסון נגד המחלה הפך לזמין.