"אחרי 37 שנה אני נושמת אוויר נקי": הדרך החדשה של ג'קי אזולאי

המלחמה במשקל, הכניסה לכושר, היחסים שהיא מנהלת עם הדת והפרידה מבעלה אחרי 15 שנות נישואים: רגע לפני העונה החדשה של "אחותי ג'קי", כוכבת הריאליטי פותחת הכול מול המצלמות

זמן צפייה: 10:27

את ג'קי אזולאי הכרנו לראשונה לפני כשבע שנים, אז כיכבה בפריים טיים ויחד עם הדג המרוקאי שלה הצליחה לקטוף את המקום השלישי ב"מאסטר שף". מאז, היא הספיקה לככב גם עם בעלה ישראל ב"זוג מנצח", ואף להפוך עם אחיותיה לגרסה הישראלית של משפחת קרדשיאן בתוכנית הריאליטי בכיכוכבן, "אחותי ג'קי".

בשבוע הבא תעלה העונה השלישית של הדוקו-ריאליטי שמתעד את חייה. בעונה הזו, יחשפו הצופים בין היתר למשבר שנוצר בין ג'קי לישראל, שנשואים כבר 15 שנים ומתכוננים לצעד הבא - ביקור ברבנות. "יש לנו ארבעה ילדים, אני חושבת שאנחנו זוג לנצח", הסבירה ג'קי, "אבל נגיד, זוגיות אישית? בוא, אי אפשר לייפות את זה. אין".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אחיות לנשק: התאומות הלוחמות שמסכלות הברחות ופיגועים

מסתמן: אם יוחלט על עוצר לילי – הוא יוטל בערים מסוימות בלבד

לפני כניסת ביידן לתפקיד: ארה"ב וישראל מבקשות לפעול נגד איראן

ג'קי וישראל אזולאי
ג'קי וישראל אזולאי | צילום: חדשות 13

אז מה הוביל את השניים לפרק את החבילה? תלוי את מי שואלים. מול המצלמות הם מתווכחים על השאלה "מי מפרנס יותר?", מספרים על הלילות הקשים, ומסבירים למה הם עדיין גרים יחד. מה שבטוח - כיום, היא מרגישה הרבה יותר משוחררת. "מזה 37 שנה שאני נושמת אוויר נקי", אמרה, "זו האמת שלי".