לאחר שסגר את כל החובות: הפרק החדש בחייו של איציק זוהר

כדורגלן העבר שחזר לארץ לאחר מגורים באירופה, סיפר על התקופה הקשה, הזוגיות הפורחת והעבודה החדשה במשרד עורכי הדין שעזרה לו לשלם את חובותיו ולצאת לחיים חדשים

זמן צפייה: 12:02

איציק זוהר נחשב לאחד מטובי הכדורגלנים של ישראל, אחרי שפרש הפך לפרשן בולט. בשנים האחרונות העיבו על חייו הרבה שמועות. הימורים, חובות של מיליונים, הכרזה על פשיטת רגל ותקיפות פיזיות גרמו לו לברוח עד אירופה בניסיון להתחיל מחדש. לאחר שחזר לארץ ואחרי שהצליח לשלם את חובותיו, הוא סיפר לחדשות 13 כי הוא מוכן לפתוח פרק חדש בחייו.

שחקן העבר ניסה את מזלו בלא מעט מיזמים עסקיים בעשור האחרון ונכשל פעם אחר פעם. על פי השמועות הוא הפסיד כסף רב בהימורים בארץ ובחו"ל במאות אלפי שקלים. זוהר סיפר על המשיכה שלו לאנשים הלא נכונים: "היה לי רצון להשיג הכול מהר ועכשיו. רציתי את התחושה של לחיות על הקצה. בלי לשים לב, קיבלתי מכות בכנף. בסופו של דבר המנוע שבק חיים".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

רצח יורם חכם: משפחת הפרקליט ביקשה להסיר את צו איסור הפרסום

מאור אדרי ביטל את השתתפותו בעצרת רבין: "מדובר באירוע פוליטי"

משכונת המצוקה – להופעה בקיסריה: איתי לוי על ההצלחה המסחררת

כדורגלן העבר, איציק זוהר
כדורגלן העבר, איציק זוהר | צילום: חדשות 13

את בת זוגו לאורה פגש זוהר בבודפשט, הונגריה, לפני כמה שנים ומאז הם ביחד. הוא הגיע לשם כדי להתרחק מהצרות וכאבי הראש בישראל. למעט פרידה אחת של כמה חודשים, הזוגיות הזו היא אחת הארוכות שניהל. לאורה סיפרה על החיים המשותפים: "אנחנו שותפים לחיים ושותפים עסקיים. אני כמו העוזרת האישית שלו. יש לי את החלק שלי".

את החובות שלו סגר זוהר בעזרת משרד עורכי הדין של לירום סנדה. סנדה זיהה את הפוטנציאל והחליט לגייס את זוהר למשרד שלו. זוהר אמר כי "להגיע אל המקום שאליו הגעתי, בתור אדם מפורסם, זה הרבה יותר קשה. החלטתי לקחת את הבעיה, לעשות מהלימון לימונדה ולהפוך את זה לעסק. אני ארוויח כסף אבל גם הרבה מאוד סיפוק מהיכול שלי לעזור לאנשים".