נועה קירל נחתה בישראל: "חוויה מעבר לכל דמיון"

נציגת ישראל לאירוויזיון 2023 שהגיעה למקום השלישי נחתה בנמל התעופה בן גוריון ואמרה: "חוזרת בתחושת גאווה מאוד גדולה. הגענו למקום השלישי וזה מעבר לכל הציפיות. הייתה לי הזכות והכבוד לייצג את ישראל על הבמה הגדולה ביותר בעולם"

זמן צפייה: 01:03

אחרי שהגיעה למקום השלישי באירוויזיון בליברפול עם השיר "יוניקורן", נציגת ישראל נועה קירל נחתה הבוקר (שני) בנמל התעופה בן גוריון - שם חיכו לה עשרות מעריצים וצווותי תקשורת. היא אמרה עם הגעתה: "אני חוזרת בתחושת גאווה מאוד גדולה. הגענו למקום השלישי וזה מעבר לכל הציפיות. הייתה לי הזכות והכבוד לייצג את ישראל על הבמה הגדולה ביותר בעולם. זו חוויה ממעבר לכל דמיון ולא אשכח אותה בחיים".

קירל גרפה בהצבעת הקהל 185 נקודות, והתברגה כאמור במקום השלישי בגמר אירוויזיון 2023 עם 362 נקודות. שוודיה, שהובילה בטבלאות ההימורים לאורך כל החודשים האחרונים, גרפה את המקום הראשון עם 583 נקודות, והעניקה ללורין את הניצחון השני שלה.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-1405232124' autoplay='0' credit='' desc='מאחורי הקלעים של האירוויזיון עם נועה קירל' poster='' kid='1_tt7faaxw' duration='']

מיד לאחר שירדה מהבמה אמרה קירל: "וואו, אי אפשר להסביר במילים כמה מרגש היה לייצג את המדינה שלי, כשמאות מיליוני עיניים ברחבי העולם צופות בכל תנועה וצליל".