"לא רוצה להפסיק אף פעם": איתי לוי ממשיך לכבוש פסגות

הזמר המצליח, שכבר הופיע בין היתר באמפי קיסריה ובהאנגר 11, יכול לסמן וי על הישג משמעותי נוסף לאחר שמילא את ה"לייב פארק" בראשון לציון ב-12 אלף צופים. "חשוב לי להישאר הילד שהייתי"

זמן צפייה: 02:56

עומר אדם הציב רף גבוה מאוד לזמרים אחרים, כשמכר עשרות אלפי כרטיסים להופעה בפארק הירקון בתוך 24 שעות. אבל גם למלא את ה"לייב פארק" בראשון לציון ב-12 אלף צופים, דבר שעשה איתי לוי במוצאי שבת - זו משימה לא פשוטה בכלל. "אני לא רוצה להפסיק אף פעם, אני באמת אוהב את העבודה שלי. אני מודה - אני מכור", סיפר הזמר.

אם פעם הופעה בקיסריה הייתה פסגת הציפיות של זמר בישראל, היום זו רק תחנה בדרך לבמות גדולות יותר. לאחר שכבר כבש מספר פסגות מבחינתו והופיע בין היתר בהיכל "מנורה מבטחים" ובהאנגר 11, לוי יכול לסמן וי על עוד הישג משמעותי. "צריך לצאת מהאשליה, אף אחד פה לא מייקל ג'קסון ולא ג'סטין ביבר", טען. "אנחנו קמים עם המוזיקה, הולכים לישון עם המוזיקה ולפעמים גם לא ישנים בגללה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

התרחיש שבו הצהרת ליברמן עשויה להפוך למציאות • פרשנות

ללא קצה חוט: מי רצח את איש הליכוד דורון שוסטר?

טראמפ הודה לרה"מ אחרי הטקס ביישוב שייקרא על שמו: "כבוד גדול"

איתי לוי
איתי לוי | צילום: החדשות 13

"קשה לי להגיד את זה על עצמי, אני עושה 12 אירועים פרטיים בשבוע, אני חרד לקיום היומיומי שלי", המשיך לוי. "אדם יכול לקום מחר ללא כלום, זה לא מובן מאליו שצורכים את השירים שלי, שמגיעים 12 אלף אנשים, עבדתי מאוד קשה בשביל זה", הוסיף.

למרות לוח הזמנים הצפוף, לוי מצליח למצוא גם זמן להירגע - ולא שוכח להישאר צנוע. "כשאני מרגיש שאני נחנק, אז אני עוצר לרגע. אני רוצה להיות אותו הילד שהייתי - ילד חמוד עם כיפה, עם ערכים, זה מאוד חשוב לי. אמרתי שאם יום אחד אתפרסם ואצליח, אני אהיה ההפך מכל מה שקיים בעולם. אני נהנה לדבר לילד בהופעה ישירות, לתפוס את האימא ולדבר איתה בשפה הכי פשוטה שיש, פשוט כי זה אני".