"החיים החדשים שלי": ישראל בר-און על הנפילה שאחרי כוכב נולד

זוכה העונה השישית של תוכנית המוזיקה סיפר על הלחצים שההפקה לדבריו הפעילה עליו, וגרמו להידרדרות במצבו הנפשי. "כל החיים רציתי לייצר מוזיקה ולשיר. כשזה כבר קרה - היה משבר"

זמן צפייה: 11:07

ישראל בר-און שסומן אחת ההבטחות של המוזיקה הישראלית פרץ בן לילה לתודעה של הקהל הישראלי בעונה השישית של התוכנית "כוכב נולד", אך גם נעלם ממנה באותה המהירות. "כל החיים שלי רציתי לייצר מוזיקה ולשיר. כשזה כבר קרה, בצורה כל כך אינטסיבית - היה משבר", אמר בר-און.

"אובחנתי לראשונה כחולה במאניה דיפרסיה" כתב בר-און בשבוע שעבר בפוסט שפרסם בפייסבוק, שסיכם את חוויותיו מהמסע המטלטל ברכבת ההרים הרגשית שממנה כמעט ולא הצליח לרדת ב-11 השנים האחרונות. "הייתי ילד בן 19 שחי בלי תמיכה, לקחתי על עצמי מעמסה רגשית ולא ידעתי איך לרוקן ולתעל את הסבל. בסופו של דבר המדף הזה קרס", הסביר הזמר הצעיר. "הסתגרתי בבית, התביישתי שיראו אותי. היו התקפות חרדה ארורות מנשוא". לטענתו, ההתדרדרות במצבו הנפשי נוצרה בעקבות הלחצים שהפעילה עליו הפקת "כוכב נולד" - טענות שהוכחשו בתביעה שעדיין עומדת באוויר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מנטלי פורטמן ועד סקורסזה: הסלבריטאים שמלמדים את הסוד להצלחה

הצמיד החדש שיעזור להיפטר מהרגלים רעים – בעזרת שוק חשמלי

קבצנות דיגיטלית: האפליקציה שמאפשרת לתרום לנזקקים – ללא מזומן

ישראל בר-און
ישראל בר-און | צילום: חדשות 13

כבר לתוכנית עצמה הגיע בר-און עם משא לא פשוט על הגב, בגיל 18 נאלץ לעזוב את הבית, יצא בשאלה וניתק את הקשר עם הוריו, אך היום הוא מעיד כי הצליח לאחות את הקרעים: "אני בקשר טוב איתם - אמא שלי היא אחת המעריצות הגדולות שלי".

כעת, בין העבודות המזדמנות, השאיפות, והיצירה בר-און כבר משתוקק לחזור ולהופיע על הבמה. לדבריו, "זה מתסכל. אתה שואל את עצמך מה עוד צריך לקרות? כי כישרון יש, ופידבקים מהקהל שבונה אותך יש, אז מה חסר?".

מ"טדי הפקות" נמסר בתגובה: "מאחלים לישראל בר-און את כל הטוב שבעולם. טענותיו מתבררות בימים אלה בבית המשפט, ונמתין בסבלנות לפסיקתו".