זוכת התחרות מיס יוניברס: נציגת הודו הרנאז סאנדו

הזוכה ה-70 בתחרות שהתקיימה לראשונה באילת, קיבלה את התואר לעיניהם של כ-600 מיליון צופים. בטרם זכייתה, השמיעה חיקוי של חתול לאור בקשת המנחה. סאנדו: "חוויה של פעם בחיים". כוכבא, הנציגה הישראלית, לא עלתה לשלב הגמר

זמן צפייה: 04:16

נציגת הודו הרנאז סאנדו הוכרזה לפנות בוקר (שני) כזוכה בתואר מיס יוניברס 2021. בכך, היא הפכה למיס יוניברס ה-70 באירוע הטלוויזיוני שהתקיים לראשונה בעיר אילת, לעיניהם של כ-600 מיליון צופים. בטרם זכייתה, מנחה התחרות ביקש ממיס יוניברס סאנדו להשמיע קול של חיה – והיא כתגובה השמיעה קול של חתול.

השידור, שארך כשלוש שעות, כלל מופעים של המוזיקאיות הבינלאומיות מעוררות ההשראה, ביניהן הזמרת ג'וג'ו ונועה קירל שביצעה את השיר Bad little things. זאת לאחר ביקור של הנציגות מרחבי העולם בירושלים ואילת במשך שבועיים של שהות בארץ.

הזוכה ההודית בתחרות מיס יוניברס 2021 באילת | צילום: גיא יחיאלי

ההכרזה ניתנה לאחר קיום של תחרות התלבושת הלאומית המרהיבה, סבבי ראיונות רבים, תחרות מוקדמות ואירוע הגמר - ששודר בשידור חי. התואר הנכסף הוענק לנציגה ההודית על ידי מיס יוניברס היוצאת, אנדריאה מזה. בהמשך לזכייתה, הרנאז סאנדו תעבור לעיר ניו יורק בשנה הקרובה על מנת לייצג את המותג של מיס יוניברס וארגונים פילנתרופיים שונים במהלך כהונתה.

הזוכה ההודית הגיבה לזכייה המרגשת: "זו הייתה חוויה של פעם בחיים! שלושת השבועות האחרונים היו חלום, להכיר את הנשים יוצאות הדופן הללו, ואני מתכבדת להיבחר ביניהן לייצג את הארגון מעורר ההשראה הזה. אני מקווה לשרת את הקהילה העולמית כמיטב יכולתי בשנה הקרובה".

הזוכה ההודית של מיס יוניברס באילת | צילום: גיא יחיאלי

הרנאז שואבת את השראתה מאמה, ששברה דורות של פטריארכיה כדי להפוך לרופאת נשים מצליחה והובילה את משפחתה. להרנאז קיים הדחף לתמוך בנשים אחרות באותו אופן, הרנאז גדלה בעבודה עם אמה במחנות בריאות העוסקים בבריאות האישה והיגיינת הווסת.