"רוצה להיות רלוונטית": אילנה אביטל לא נותנת לאיש לעצור אותה

השחקנית והזמרת לא נחה גם בגיל 60. מי שהתגלתה בפסטיבל הזמר בגיל 17 ולא הפסיקה לככב על המסך - נוחתת כעת בתוכנית "הישרדות VIP". "לכל אמן בעולם כולו יש את הצורך להישאר בתודעה"

זמן צפייה: 07:30

אם אפשר היה לעשות קריירה מוסיקאלית רק מקאמבקים, השחקנית והזמרת אילנה אביטל, בת ה-60, הייתה הראשונה להתייצב בראש התור. מי שהתגלתה בפסטיבל הזמר בגיל 17, וכיכבה בלא מעט אופרות סבון על המסך ובמדורי הרכילות, הרוויחה ביושר את התואר השורדת המצטיינת של הבידור הישראלי עוד הרבה לפני שנחתה בעונה החדשה של הישרדות VIP.

בעת הזו, כשרבים כל כך מחפשים אופק חיובי, תעצומות הנפש של האישה שכבר 50 שנה לא נותנת לאיש לעצור אותה יכולות להקל במשהו על תעוקת הקורונה. "אני יוצרת", הסבירה אביטל. "החייתי את הקיר המזעזע בבית, החייתי אותו. הלבשתי אותו יפה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סטורי של פלמ"ח: סדרת הנוער שמחזירה למסך את תקופת המנדט

אסף גרניט מבשל לצוותי הרפואה ומבקר את הממשלה: "מחפש מנהיג"

למרות אישור הממשלה: ראשי ערים מסרבים לקיים את מופע הזיקוקים

אילנה אביטל
אילנה אביטל | צילום: חדשות 13

אביטל לא נחה לרגע, היא מופיעה בערב שנסונים צרפתיים, כותבת את הספר השישי שלה, מעבירה סדנאות העצמה אישית, מלמדת פיתוח קול וישנו גם העניין הזה עם שירותי עיצוב הפנים שלה. זה היה רק עניין של זמן עד שתעשה קאמבק נוסף אחרי רבים שכבר היו בדרך. עדיין לא בתוכנית משלה, אלא בעונה חדשה של "הישרדות VIP" לשם היא מביאה את הטאץ' הייחודי, שלא לומר ססגוני שלה.

"אני חושבת שלכל אמן בעולם כולו יש את הצורך הזה להישאר בתודעה. אם אתה לא 'אין', אתה 'אאוט'. אני לא רוצה להיות "אאוט". אני תמיד רוצה להיות רלוונטית", אמרה אביטל. "אני חיה את החלום. אתה יודע כמה חלומות אני עוד רוצה ליישם והזמן קצר? אבל אני איישם את כולם".